Vraag

kamer

  • 24 March 2022
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallooowww forumburen! Ik wil wel even zeggen dat jullie me echt hebben geholpen ik zat dagen over dingen te piekeren te huilen en jullie wisten altijd wel wat ik kon doen en ik ben gewoon blij dat iedereen elkaar hier zo goed helpt!!

Ik zit dus nu met een paar dingen. 

Ik vind mijn kamer niet mooi! Het lijkt echt op een drie jarig kind kamer. Ik mag mijn kamer pas veranderen als ik mijn kamer een hele lange periode netjes houd. Ik ben daar totaal niet gemotiveerd voor en ik heb er vaak schijt aan. Wat ik dus niet moet doen. Ik zou even mijn kamer uitleggen. Ik heb een kant een rechte muur en de rest heeft schuine wanden. Aan de rechte muur staat een mega kledingkast die ik echt te veel ruimte in vind nemen en een wastafel. Ik heb behang met strikjes er op in alle kleuren van de regenboog. Ik heb een  klein een persoonsbed. En met een luchtballonnen cartoon deken en kussen. En een bureau.  Mijn kamer is  ik denk zoon 5 bij 3.  Ik vind het dus echt kinderachtig. Ik wil een andere kleding kast en een andere kast met van die vierkante gaten erin waar je manden in kan doen. Maar ja mijn kleding kast die ik nu heb  past maar op een plek want voor de rest is alles schuin. Dus ja dat is lastig en ik denk niet dat mijn ouders een nieuwe kast willen kopen. En ik wil graag van die leuke aesthetic plaatjes op mijn kamer maar daar heb ik een kleurenprinter voor nodig en wij hebben die niet. 

 

Iemand advies?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Je zegt niet gemotiveerd te zijn om het schoon en opgeruimd te houden, maar.. je krijgt wel een leuke beloning als je dat doet he, dat moet je onthouden!

voor kasten zou je op marktplaats kunnen kijken, soms staan van die vierkante die jij bedoelt gratis op:) en voor die plaatjes, je zou random plaatjes kunnen bestellen via amazon of zo of je kan een printer in de bibliotheek gebruiken, kost wel geld maar niet zo heel veel.

succes!

groetjes,

kwakend1tje

Hi,

Hoelang moet je je kamer precies netjes houden? Want tussen 2 jaar of een maand bijvoorbeeld is best een groot verschil :)

~Ikke13

Reputatie 3
Badge +3

Hi,

Hoelang moet je je kamer precies netjes houden? Want tussen 2 jaar of een maand bijvoorbeeld is best een groot verschil :)

~Ikke13

Tot het weekend na de meivakantie @Ikke13 

Reageer