Skip to main content

k weet ni meer wat k moet doen

• July 29, 2025
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Hey ik heb geen idee wat k met me leven moet doen

ik w8 nu tot mn 18de om uit huis te gaan ook al werk ik niet ik doe gwn niks maar alsnog. Mn ouders zijn beide narc (DENK IK maar het is obvious) ik probeer nu te overleven met al die methodes weet je wel. Ik mag van hun geen vrienden, als ik ze maak dan maken ze me belachelijk voor mn vrienden . Mag ni naar therapie ze vinden t bullshit (zijn gwn bang dat ik iets over hun zeg en dat iemand eindelijk de waarheid te horem krijg) en mag ook zelfs ni alleen naar buiten. Wtf. Ben gewn fking kleuter.

Iemand met zelfde situatie? Wat moet ik doen? Zeker nu het zomervakantie is. Want nu zie ik mn andere familie ook meer waardoor ik me nog kutter voel. Mn opa heeft iets ergs gedaan vroeger bij mij en nu kijkt ie raar naar mn zusje en nichtje echt walgelijk. Zelfde met vader, hij is ook fking raar kijkt naar mn zusje. En nee niet gewoon normaal kijken maar echt op een manier die ni klopt. En maakt ook domme grapjes. En vroeger dacht mn moeder dat ik mn fking vader van dr wou afpakken van dr en haar haatte for no reason. IK WAS 4. Ze bracht me toen k 7 was zelfs naar therapie voor familie ofzo en zei dat ik hem fking wou afpakken van haar en haar nier leuk vodn en niet naar dr luisterde. Meid ik was 4 ik was een kindddd omfg.

Ik haat dit bro ik word er gwn moe van en het voelt nutteloos om nu op te staan ik lig nu al dagen in bed kan niks doen. Ja dit is goor maar wie boeit ik wacht gewoon tot ik alleen kan wonen enzo. Idc als je dit raar vind of mij raar vind niemand mag je dus hjb. Trouwens kent iemand andere forums ofzo (geen reddit of discord). Geef me advies weet ik veel ik moet dit kwijt denk ik. Idc. Sorry voor trauma dump maar boeie

2 reacties

• July 29, 2025

Hallo ​@сука,

Wat een verhaal zeg. Ik weet niet wat ik je moet adviseren, je kan er zelf niks aan doen. Gewoon afwachten dan maar ben ik bang.

Misschien moet je moeder in therapie met haar rare ideeën? Of je vader/opa omdat ze zich niet goed kunnen gedragen?

Veel liefs van mij

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • July 30, 2025

Hoi ​@сука ,

wat heftig om te lezen, en wat goed dat je hier bent gekomen om er over te praten. Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon