k ben bang?

  • 17 May 2020
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 7 reacties

heeyy

ik word echt letterlijk gek hierzo. 

 

Ik woon dus bij mn opa en oma, maar ze zijn gewoon te streng.

Er zijn gewoon teveel ruzies thuis, na 3 jaar vertrouwen ze me nog niet, geloven ze me niet. Ik heb het gevoel dat ze me alleen hebben gepakt zodat de familie compleet is. 

Ik heb dit tegen mn mentor gezegd, en ze is hulp aan het regelen op school. maar door corona, kan dit niet verdergaan nu. 

 

Mn oom en tante wete dit ook. ze zeggen dat hun wel in mij geloven en dat ik op hun kan rekenen. ik vind het heel leuk en aardig maar het helpt me gewoon niet.  

De laatste keer schreeuwde mn oma in een ruzie tijdens online les dat mn ma niet lang zal hebben, ze heeft kk. 

Ik was echt gewoon 2 weken zo boos op haarr dat ik niet met haar heb gepraat. die andere kinderen hebben dat ook gehoord dus ik schaamde me echt dood. 

 

Ik wil dit zo graag tegen jeugdzorg/pleegzorg vertellen en dat ik eigelijk niet meer thuis wil wonen, maar als ik het doe wil mn oma en opa geen contact meer met me, en mag ik ook niet meer met mn zusje contact hebben. Ik wil gewoon doen wat het beste is maar ik ben gewoon bang wat er gqaat gebeuren als ik het zeg. 


2 reacties

Hoi

 

Je hebt het niet gemakkelijk waar je verblijft. Je oma kan scherp uit de hoek komen, en daarbij zijn je grootouders erg streng. Wel lijk je al enkele personen op de hoogte te hebben gebracht van wat er speelt; goed zo. Dat was verstandig van je. 

 

Afhankelijk van waar je woont, gaan scholen binnenkort weer open. Zou de hulp die je had dan her-opgenomen kunnen worden? School leek zich namelijk te bekommeren om je, en zoekt vast graag naar een oplossing. 

 

Dat je grootouders ermee dreigen je te weerhouden van contact met je zusje, kunnen ze volgens mij niet maken. Moest het zo ver komen tot pleegzorg, wordt er vast geregeld dat je je zusje regelmatig kan zien. 

 

Gr. Kenshin

heeyy

ik word echt letterlijk gek hierzo. 

 

Ik woon dus bij mn opa en oma, maar ze zijn gewoon te streng.

Er zijn gewoon teveel ruzies thuis, na 3 jaar vertrouwen ze me nog niet, geloven ze me niet. Ik heb het gevoel dat ze me alleen hebben gepakt zodat de familie compleet is. 

Ik heb dit tegen mn mentor gezegd, en ze is hulp aan het regelen op school. maar door corona, kan dit niet verdergaan nu. 

 

Mn oom en tante wete dit ook. ze zeggen dat hun wel in mij geloven en dat ik op hun kan rekenen. ik vind het heel leuk en aardig maar het helpt me gewoon niet.  

De laatste keer schreeuwde mn oma in een ruzie tijdens online les dat mn ma niet lang zal hebben, ze heeft kk. 

Ik was echt gewoon 2 weken zo boos op haarr dat ik niet met haar heb gepraat. die andere kinderen hebben dat ook gehoord dus ik schaamde me echt dood. 

 

Ik wil dit zo graag tegen jeugdzorg/pleegzorg vertellen en dat ik eigelijk niet meer thuis wil wonen, maar als ik het doe wil mn oma en opa geen contact meer met me, en mag ik ook niet meer met mn zusje contact hebben. Ik wil gewoon doen wat het beste is maar ik ben gewoon bang wat er gqaat gebeuren als ik het zeg. 

hey meid,

 

wat vervelend ik zal als ik jou was hulp op school weer even aanvragen als scholen weer open gaan op 1 juni wat betreft het vertrouwen zal ik het gewoon laten ik denk dat ze het beste voor je willen en niet willen dat er iets slecht met je gaat.

 

het komt vast wel goed

groetjess

Reageer