Vraag

just my problems

  • 19 October 2022
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey ik ben een meisje van 14 jaar oud word over 2 weken 15. 

het loopt niet echt lekker bij mij thuis, mijn ouders zijn nu bijna 3 jaar uit elkaar met een vechtscheiding.. het liefst woon ik gwn 24/7 bij mama omdat papa niet goed voor me zorgt. ik krijg niet fatsoenlijk te eten en m’n kleren worden niet gewassen. maar ik ben fk bang van mijn vader omdat hij me vroeger trauma’s heeft gegeven door zijn geweld. papa heeft daardoor ook 5 a 6 dossiers bij de politie van geweld. dus ik ben bang dat als ik eerlijk ben tegen papa dat hij mij gaat slaan of dingen naar me gaat gooien. ook voel ik je aangerand, altijd als ik naar mama ga knijpt ie of slaat ie op me kont als als hij naast me zit op de bank raakt ie m’n kont ook aan. 

ook op school loopt het niet echt lekker alle docenten zeiken aan me hoofd en het boeit hun niks wat er allemaal in me hoofd omgaat waardoor ik me niet kan concentreren. 

door al die gezeik krijg ik zoveel stres, en door m’n stres krijg ik hoofd pijn, buikpijn, steken bij me hart,longen,nieren en word het misselijk van. ik kan het niet meer aan en ik kan niet eens 2 dagen clean meer blijven van sh of od. 

ik kan wel heel goed over m’n problemen praten met mijn moeder en met mijn vriend. mijn vriend helpt me ook fk goed en helpt met me tot rust komen. en mijn moeder is mijn luisterend oor.

weet iemand wat ik het beste kan doen op dit moment?

 

xoxo


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb zo geen echt antwoord. Maar ik zou denken bel eens met de kindertelefoon en ik zou je gunnen dat je weg kan blijven bij je vader. Volgens mij heb je het recht om zelf te kiezen. Maar probeer goed advies te krijgen door te bellen.   Je beschrijft het goed dus ik denk dat je weet wat je kan vertellen en hoe je dat onder woorden brengt.  Dan krijg je hopelijk ook de goede hulp . Succes !

Groetjes liefs Julian X

Hi,  bel met de kindertelefoon of vraag ergens hulp, want als je hulp krijgt voel je je ook niet zo alleen staan.  Probeer het eens want je verdient hulp !

Liefs Sjammetje

Reputatie 3
Badge +1

Je kan ook naar de politie gaan, maar dat is wel direct een grote stap. Maar ik heb een vraagje: Als je moeder het weet van je vader, kan zij dan niet iets doen? groetjes!!

nee als mama er iets mama er iets aan doet word ik bij haar weg gehaalt helaas

Reageer