Skip to main content

Heyy,

I need u guys againn! Als eerste, hoe gaat t met jullie? Lang niet meer gesproken! 

Dan mijn vraag, ik heb een jongens naam nodig. Waar voor precies is lastig uit te leggen maar ik zal hieronder even de voorwaarden op een rijtje zetten.  Dankjewel alvast! Xx

Voorwaarden:

- Het liefst namen die beginnen met een A

- Deze jongen is ongeveer 16 jaar oud.

- Zijn achtergrond hoeft niet 100% Nederlands te zijn maar ik ben niet opzoek naar traditionele namen zoals Abraham, Ahmed, Mohammed etc.

- Zijn naam moet stoer, origineel en lief zijn.

- Hij is lang, gespierd (niet bodybuilder maar gewoon mooi), licht bruin golvend haar en bruine ogen.

Dit waren ze, alle inspiratie is welkom (ook namen die niet passen bij deze omschrijving!).

Groetjes A!! Xx

 

Hi Anoniemmetproblemen,

 

ga je een jongen van 16 adopteren en heeft ie nog geen naam of wat?

 

Ik heb 2305 namen die beginnen met een A, maar ik vond het een beetje teveel werk om ze allemaal over te typen, dus kijk zelf ff:

https://www.babybytes.nl/namen/jongensnaam-met-een-A#results

 

Groetjes,

M&M's


Hi Anoniemmetproblemen,

 

ga je een jongen van 16 adopteren en heeft ie nog geen naam of wat?

 

Ik heb 2305 namen die beginnen met een A, maar ik vond het een beetje teveel werk om ze allemaal over te typen, dus kijk zelf ff:

https://www.babybytes.nl/namen/jongensnaam-met-een-A#results

 

Groetjes,

M&M's

Neee, hahaha.

Op deze site was ik zelf ook al gekomen alleen ik vind dit niet bepaald leuk/pakkende namen, wel bedankt! x


Waar voor precies is lastig uit te leggen

Je mag best een poging wagen.

Eigenlijk zijn alleen je derde en vierde punt echt van belang.
De meeste mensen krijgen natuurlijk hun naam rond hun geboorte, dus is vooral je afkomst bepalend.
Daarnaast kun je natuurlijk een naam nemen die bij bepaalde karaktereigenschappen past, waardoor je vierde punt belangrijk wordt.

Zelf zou ik Wikipedia hiervoor ook aanraden.
Er staan daar ook lijsten van namen op alfabetische volgorde voor gebieden, landen en groepen.
Zo kun je makkelijk laten weten dat iemand bijvoorbeeld uit Hongarije komt of zoiets.
Voor Hongarije is dat trouwens deze lijst.


Waar voor precies is lastig uit te leggen

Je mag best een poging wagen.

Eigenlijk zijn alleen je derde en vierde punt echt van belang.
De meeste mensen krijgen natuurlijk hun naam rond hun geboorte, dus is vooral je afkomst bepalend.
Daarnaast kun je natuurlijk een naam nemen die bij bepaalde karaktereigenschappen past, waardoor je vierde punt belangrijk wordt.

Zelf zou ik Wikipedia hiervoor ook aanraden.
Er staan daar ook lijsten van namen op alfabetische volgorde voor gebieden, landen en groepen.
Zo kun je makkelijk laten weten dat iemand bijvoorbeeld uit Hongarije komt of zoiets.
Voor Hongarije is dat trouwens deze lijst.

Jaa, daar heb je gelijk in toch heb ik meestal als ik iemands uiterlijk zie een naam die bij de persoon past snap je? Wikipedia heb ik ook al gekeken maar ook hier staan niet echt pakkende/originele namen. 

Mijn vraag was daarom ook meer of iemand inspiratie had, of ideeen had voor een leuke naam!

Bedankt! X


Amir, Adam, Aeryn, Amelio


Reageer