Vraag

jong ouder willen worden

  • 31 March 2024
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben 14 en ik zit soms te denken hoe het zou zijn om op deze leeftijd ouder te worden. Als er geen maatschappij bestond had ik best op deze leeftijd ouder willen worden. Ik ben benieuwd of dit heel raar is of dat heel veel mensen dit stiekem hebben. Kun je je leeftijd vertellen en je geslacht en of je op deze leeftijd met of zonder maatschappij kinderen zou willen? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Ik ben een jongen en ben nu 16. Ik zou nu echt nog niet toe zijn aan kinderen en moet er nog niet aan denken! Heb momenteel genoeg aan mezelf!😅

Misschien gaat die gedachte veranderen als ik wat ouder wordt en als ik een vriendin heb, maar dat zal de toekomst mij leren!🙃

En het is niet raar om daar nu al over na te denken en om stiekem al een kinderwens te hebben hoor daar ben je echt niet de enige in.

Groetjess van ItsJustMe :)

Reputatie 7
Badge +7

Ik vertel mijn leeftijd niet maar ik zou het zeker niet willen! Zoals @ItsJustMe ook zei, ik heb veel te veel gedoe aan mezelf 

Reputatie 3
Badge

hoi ik ben 14 jaar en een jongen ik denk er nog lang niet aan kinderen. ik denk alleen maar aan hoe ik later met me vrienden ga zuipen 

Reageer