Skip to main content

Hee

Eerder in mijn topic vertelde ik dat ik het moeilijk thuis had wegens omstandigheden enz

Ik zou het niet uitgebreid lang vertellen maar het komt er op neer dat mijn moeder het huis niet schoonmaakte en het echt hele grote puinhoop was en ons verwaarloosde, Ik was toen heel ongelukkig en ben toen naar een psycholoog door verwezen en die wist niks van mijn thuis situatie af en die dacht gewoon dat het door hsp kwam maar toen ik er echt door heen zat heb ik alles op tafel gegooit en verteld en de reden waarom ik dit niet eerder heb gedaan is omdat mijn moeder altijd zei dat ik uit huis zou worden gezet en naar een vreemd gezin en dit wilde ik niet omdat ik wel echt om mijn moeder geef 😕 dus ik vertelde alles en we maakte meteen een afspraak met jeugdzorg en daar schrok ik wel van maar toen ik de mensen ontmoette waren ze heel lief en oprecht 🙂 Ik ging toen door naar spoedzorg dat is net zo iets als jeugdzorg maar dan voor echt nood situaties zoals dit, Ik was heel erg gespannen en mijn moeder wist hier niks van af alleen mijn zus en spoedzorg en mijn psycholoog en een agent gingen naar mijn moeders huis om haar te confronteren en het huis te gaan bekijken, Nu 1 week daarna zit ik met mijn familie in een vakantiehuisje en wordt mijn huis leeg gehaald en schoongemaakt en mijn moeder krijgt hulp in haar hoofd 🙂 Ik denk nu achteraf was iik maar niet zo bang geweest en had ik het maar gewoon eerder verteld.

Waarom ik mijn ervaring vertel is omdat ik wil duidelijk maken dat als je in een vervelende thuis situatie zit net als ik of er is iets anders dan moet je het vertellen aan iemand die je vertrouwt want het helpt echt, Ik hoor wel is verhalen over jeugdzorg maar persoonlijk zijn mijn ervaringen erg fijn en ze zoeken altijd eerst naar een oplossing die jij ook fijn vindt, Praten helpt echt! En als je nog iets wil weten vraag het maar <3

Heel veel liefs

Saar23

Geen reactie

Reageer