Vraag

jacuzzi

  • 8 February 2023
  • 7 reacties
  • 483 Bekeken

Badge

Hey iedereen logeerde bij me oom hij had nieuwe jacuzzi gekocht ik wou het wel is proberen in zo'n jacuzzi had me bikini opgehaald uiteindelijk savonds gingen we in de jacuzzi ik had me bikini aan gedaan zou erin stappen toen zei me oom je hele bikini schijnt door en alles is zichtbaar is Dat erg dat me oom mij zag 


7 reacties

Hey,

Vervelend dat dit gebeurd is, maar ik denk dat je oom dit beschermend bedoelde. 
Hij zei het vast gewoon zodat je dr iets aan kon doen, zou ik ook doen denk ik. 
Het is vgm niet erg dat hij het heeft gezien, maar ik snap dat het awkward is.

Hopelijk heb je hier iets aan :)

Veel succes en de groetjes van Djabbo!


 

Badge

Ja oke hij zei wel van ja heb je nu al gezien kunnen we beide ook wel bloot in de jacuzzi 

Ja oke hij zei wel van ja heb je nu al gezien kunnen we beide ook wel bloot in de jacuzzi 

Dat is dan weer niet de bedoeling... Kan misschien zijn dat hij het als grapje bedoelde, maar dat zou verkeerd zijn...  Hopelijk gebeurt het niet vaker.

Badge

Heb me bikini wel uit gedaan ben bloot bij hem gaan zitten in de jacuzzi voelde me wel ongemakkelijk we hebben wel geknuffeld 

Heb me bikini wel uit gedaan ben bloot bij hem gaan zitten in de jacuzzi voelde me wel ongemakkelijk we hebben wel geknuffeld 

Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Als je je ongemakkelijk voelde is het al helemaal niet goed. In principe is wat je oom deed strafbaar. Ik weet niet hoe oud je bent, maar aan je reactie denk ik niet achttien…

Reputatie 7
Badge +15

hi @Romyx , 

 

en niemand heeft dit gezien?! dit geeft het verhaal wel een heel andere draai….

 

dit kan je met ( 1 van) je ouders bespreken… of met je mentor/vertrouwens persoon…… verder als je er niet heel veel last van hebt, zou ik het “laten”. 

 

dit is btw niet hoe het ‘hoort” je oom hoort dit soort dingen niet te zeggen, en eigelijk moet jij je badpak/bikini niet uitdoen…. en dan is het helemaal niet goed als hij je begint te knuffelen….. maar dat begreep je vast zelf ook al ….. 

 

Mij_Niet-Gezien

 

Badge

Ja klopt toen we knuffelde zat ik op zijn schoot voelde ik zijn piemel groeien ben van zijn schoot afgegaan veder gaan zitten 

Reageer