Skip to main content
Vraag

Is slapen met je neef, een beetje vreemd?

• July 22, 2025
  • 7 reacties
  • 341 Bekeken

FurReality
Forum|alt.badge.img+1

Hoi iedereen,

Ik was gisteren erg moe. Het was 12 uur in de avond en ik was nog steeds wakker. Mijn neef logeert bij me (hij gaat vandaag weg). Hij vroeg of ik even naar beneden kon komen. Want ik heb een hoogslaper, en hij sliep op de grond. Dus ik pakte mijn kussen, deken en wat knuffels en ging op zijn matras zitten. We hebben toen even met elkaar gepraat. Was erg gezellig. Maar toen vroeg hij of ik niet even wou gaan liggen. Ik was al best moe, dus ik deed dat. Niet dat ik het erg vond, ik vond het wel best. En voor je het weet viel ik in slaap, en had ik een paar uur een matras gedeeld met mijn neef. Toen ik wakker werd om 6 uur, ging ik wel terug naar mijn eigen bed. Ik vond het eigenlijk nog leuk ook.. Ik kweenie, is dit een beetje vreemd om leuk te vinden?

Groetjes, FurReality.

7 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 22, 2025

Dat is toch niet vreemd; het leek me heel gezellig en onschuldig.

• July 23, 2025

@FurReality  waarom zou dat weg zijn? En hij vroeg erom. En ik lees niet dat jullie aan elkaar gezeten hebben, dus een volgende keer kun je het rustig weer doen hoor 

FurReality
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 28, 2025

@Aubien,

Ik denk soms te veel na over dingen. De volgende nacht deden we het weer maar toen knuffelde we elkaar.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 28, 2025

Niets mis met knuffelen.  We zouden met z’n allen meer moeten knuffelen.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 29, 2025

Er is toch niks gebeurd dan is het zeker niet vreemd gewoon gezellig 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

Niks ergs aan hoor! Het is gewoon je familie, gezellig toch?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 3, 2025

Ligt er aan hoe jullie slapen, als jullie gewoon kleding aan hebben is het oké denk ik. Maar het wordt wel raarder als er sexuele bedoelingen achter zitten. 

xx liefs Wolf 🐺