Vraag

Is mijn vader een pedo?

  • 21 April 2022
  • 1 reactie
  • 307 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een transgender jongen die nog niet met hormonen is begonnen en ik heb het gevoel dat mijn vader een pedo is en ik voel me thuis niet meer veilig.

Ik heb geen bewijs hiervoor maar mijn vader praat vaak over mijn onderbroeken en hoe hij ze schoonmaakt (dit is gestopt toen ik boxers begon te dragen), doet alsof ik een meisje ben en noemt me altijd zijn dochter ook al vertel ik hem steeds dat ik het niet fijn vind, is tegen het idee dat ik een chestbinder draag en kreunt de hele tijd.

Ik zag recentelijk toen hij zijn onderbroek aan had dat wanneer hij tegen mij praatte er een bol bij zijn kruis was. Ik voelde me de rest van de dag helemaal naar en vloekte tegen hem in mijn hoofd. Ik had dit vermoeden al voor heel lang en ik voel me vies wanneer ik aan het douchen ben of wanneer ik aan het aankleden ben. Ik heb echt een hekel aan mijn vader en tegenwoordig doe ik alsof ik niks van hem af weet en van hem houd maar ik haat hem echt.

Als ik zou willen zou ik bij mijn opa en oma kunnen wonen, of bij een klasgenoot proberen te logeren. Mijn moeder is gescheiden en is tijdelijk op vakantie, maar wanneer ze weer terug komt kan ik ook bij haar wonen.   

Als ik dit tegen mijn familie zou zeggen zou de hele familie verpest worden dus ik weet niet zeker wat ik moet doen.

Als iemand raad heeft hoor ik het graag.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

En kan je niet vragen of je kan logeren bij je opa en oma en dan als het mag zolang mogelijk kan blijven totdat je moeder er weer is

Reageer