Skip to main content
Vraag

is het raar om op je 12e nog een speen te hebben?

froggo.123
Forum|alt.badge.img+4

hoi ik ben 12 jaar oud maar ik heb nog een speen van toen ik klein was niet dat ik ermee slaap ofzo maar soms als ik daar zin in heb gebruik ik hem nog is dit raar

13 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 125 reacties
  • 31 oktober 2022

Gebruiken is raar

froggo.123
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • 158 reacties
  • 31 oktober 2022

oh oké ik dacht iedereen mag gewoon doen wat hij/zij fijn vind...

• 0 reacties
  • 31 oktober 2022

Hi. Volgens mij heeft iedereen wel iets waar ie graag op bijt of aan sabbelt. Heb ik met pennen of soms een rietje ofzo uit zo'n milkshake. Gewoon lekker doen ! 

Sjammetje xxxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 63 reacties
  • 31 oktober 2022

Hoi, eigenlijk is het iets voor kleintjes en zou je het af moeten leren. Maar als je het wilt kan je hem nog wel gebruiken.

Groetjes

Cody
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 299 reacties
  • 31 oktober 2022

Van mij mag je doen wat je wilt. Het is hetzelfde als zuigen op het puntje van je pen of zoiets. Het is dus niet heel vreemd. Weet niet of je het in het openbaar moet willen, aangezien je wel wat rare blikken zal krijgen. Doe vooral lekker wat je wil!

froggo.123
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • 158 reacties
  • 1 november 2022

okay heel erg bedankt!

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 125 reacties
  • 1 november 2022

Oké @kaasjegirl  je vroeg of het raar was ik schreef mijn mening wat ik er van vond en je kraakt het af. Ik vind dit erg vervelend en onacceptabel. 

Citroentje
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 1 november 2022

Ik zou er gewoon langzaam vanaf proberen te komen.

Want het lijkt me voor jou irritant.

Maar het is niet raar.

Citroentje
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 1 november 2022
Cody schreef:

Van mij mag je doen wat je wilt. Het is hetzelfde als zuigen op het puntje van je pen of zoiets. Het is dus niet heel vreemd. Weet niet of je het in het openbaar moet willen, aangezien je wel wat rare blikken zal krijgen. Doe vooral lekker wat je wil!

mee eens

Cody
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 299 reacties
  • 1 november 2022
Ikwiljehelpen schreef:

Oké @kaasjegirl  je vroeg of het raar was ik schreef mijn mening wat ik er van vond en je kraakt het af. Ik vind dit erg vervelend en onacceptabel. 

Nee hoor. @kaasjegirl die zegt gewoon wat zij dacht op een vriendelijke manier. Ze kraakt je mening helemaal niet af. Als je elkaars meningen niet aan kan horen, wat voor gesprek voer je dan? Ga gwn met respect met elkaar om en respecteer ieders meningen. Ok doei.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 75 reacties
  • 6 januari 2025

Hoi ik heb een bijt fidget voor op je potlood misschien is dat en idee

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 78 reacties
  • 3 februari 2025

Ja en slecht voor je tanden

NN15000
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 101 reacties
  • 6 februari 2025
froggo.123 schreef:

hoi ik ben 12 jaar oud maar ik heb nog een speen van toen ik klein was niet dat ik ermee slaap ofzo maar soms als ik daar zin in heb gebruik ik hem nog is dit raar

Als het voor jou fijn is gewoon doen soms is het ook even tot rust komen mijn vriendinnetje van school doet dat ook soms als ze evergreen te veel aan haar hoofd heeft gebruikt ze hem soms het is wel iets wat niet hoort maar goed als het fijn voor jou is gewoon doen 

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen