Hoii, paar dagen geleden werd mijn moeder uit het niets opeens heel erg boos dus ik liep weg naar mijn kamer, ze komt heel boos binnen en zegt ga maar weer janken en zelfmoord plegen. Ongeveer een uur later komt ze terug en zegt sorry, maar het begint een beetje moeilijk te geloven worden omdat ze zo vaak dit soort dingen doet. Ik vroeg me ook af als ik dit tegen mijn psycholoog zeg of ze dat dan niet tegen mijn moeder zegt dat ik dat zei ofzo.
Hoi,
Dit is echt niet normaal. En ik zou het zeker met je psycholoog delen, want die mag niks doorvertellen, tenzij jij een accuut gevaar bent voor jezelf, maar het gaat hier over je moeder. Als je het deelt kan je je psycholoog je misschien helpen en hij/zij zal het dus niet doorvertellen aan je moeder.
Veel suc6 en sterkte!
Dit is niet echt normaal. Ik zou het zeker met je psycholoog delen. Zoals
Groetjes mij @anoniemxv
dat is niet normaal ik zou met iemand praten ik heb niet echt tips omdat mijn moeder zelf nog nooit zo iets heeft gezegd okè jawel maar niet zo erg maar ik snap echt hoe je je voelt ik voelde dan gelijk als een mislukking en toen vroeg ik mezelf de heletijd af wrm ik eigenlijk leef maar ik had toen een bucketlist gemaakt en het hielp echt goed.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.