Vraag

Is het normaal als ouders na scheiding nog steeds erge ruzie hebben?

  • 10 December 2022
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Hoi,

Mijn ouders zijn een half jaar gescheiden en hebben nog steeds elke dag ruzie over mij.

Ik vraag me echt af of dat normaal is want, ik heb nog nooit gehoord dat ouders na een scheiding nog steeds erge ruzie hebben.


2 reacties

Badge

hoii,

ik heb zelf geen gescheiden ouders, maar ik heb een goede vriendin die hetzelfde heeft meegemaakt, zij had het daar heel erg moeilijk mee en toen hebben we met mijn ouders en haar ouders afgesproken dat als ze het echt niet meer hield een nachtje bij mij mocht slapen. ik weet niet hoe jouw ouders ruzie met elkaar maken, maar eventueel zou je het met één van je beste vriendinnen of je mentor of een aardige docent (docenten hebben geheimhoud plicht dus zullen zoiets nooit doorvertellen zonder jouw toestemming) kunnen bespreken.

xx anoniempjee

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Lea123 

Wat moeilijk voor je, dat jouw ouders blijven ruziën, ook na hun scheiding.

Wij praten hier wel vaker over met jongeren, aan de telefoon of op de chat.
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Ook zou je kunnen kijken op de website van Villa Pinedo: https://www.villapinedo.nl/.

je kunt daar in contact komen met lotgenoten, en kijken hoe andere jongeren hiermee omgaan.

Sterkte! Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reageer