Vraag

is het mijn schuld

  • 28 December 2021
  • 8 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Mij moeder ging weg toen ik een baby van twee maanden was dus is het mijn schuld dat mij moeder weg is gegaan 

 


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk niet dat het jou schuld is maar ik ken het verhaal erachter niet dus ik kan niet veel zeggen

Reputatie 7
Badge +9

Nou toen ik twee maanden was wou me moeder niks met me te maken hebben en liet mij me broers en me vader achter 

Reputatie 1
Badge

Tuurlijk niet!! Het was haar keuze, en niet die van jou

Reputatie 6
Badge +7

-onnodige quotes verwijderd-

onmogelijk dat het jouw schuld is.   Een baby is compleet hulpeloos en heeft geen flauw idee wat er gebeurt. Een baby kan niet besluiten om iemand weg te sturen en heeft ook geen enkele mogelijkheid om dat te doen. Nee, dat kan echt niet.

Wel kan een baby veel stress geven. De meeste mensen kunnen daar mee om gaan. Sommige mensen voelen wel die stress en zoeken hulp. En een enkeling kan het dus echt niet aan.  Maar echt no way dat dat aan een kind van 2 maanden ligt, dat kan gewoon niet.

 

 

 

Even duidelijkere beschrijving? Dan kan ik wel hulp bieden.

Reputatie 7
Badge +9

Veel meer weet ik ook niet ik weet het niks meer maar ik weet wel dat ik een halfzus heb van me moeder en een andere man maar dat was voor mijn geboorte 

Reputatie 7
Badge +9

Echt

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Gekehenkie ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon)

Reageer