Skip to main content
Vraag

is dit kindermishandeling ?

• February 26, 2026
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Anoniem_southparklover
Forum|alt.badge.img

Oké si ik was op me bed aan het liggen en alles was normaal totdat me moeder in me kamer instortte en zij dat ik me kamer moest schoonmaken omdat iemand komt in 10 minuten ik was heel erg annoyed dus ik ging in zo een zeur stem praten en dan hoorde ik me vader ze hand in de douche kraan smijten en naar me aankomen en dan kwam hij in me kamer en ging me duwen maar niet echt slaan maar meer van ze nagels in me pols wengbrouw en duim inknijpen tot het bloed en dan spuugde hij op me en de tafel heel hard omkeren in me kamer dan weglopen maar dan bij de deur weer terug omdraaien en me weer slaan en duwen en dan ging hij weg toen hij terug kwam was het all iftar (ja ik ben Muslim) maar dan gaat hij opeens gek naar me kijken

2 reacties

Niek_
Forum|alt.badge.img+1
  • moderator
  • February 27, 2026

Hoi ​@Anoniem_southparklover ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. 

Het is goed om te weten dat een volwassene je nooit op deze manier mag aanraken, en dat dit in geen enkel geval jouw schuld is!

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Niek_

(De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 27, 2026

Hoi Anoniem_southparklover,

Wat jij beschrijft is heftig. Dat iemand je knijpt tot je bloedt, je duwt, spuugt en je kamer overhoop haalt… dat is niet normaal en dat is niet hoe een ouder met je hoort om te gaan.
Het maakt niet uit of je een zeurstem gebruikte of annoyed was, niets rechtvaardigt dat soort gedrag.
Of het juridisch precies “kindermishandeling” heet kan ik hier niet bepalen, maar het is in ieder geval niet oké en je verdient veiligheid in je eigen huis en kamer.
Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is, zeker als het daarna ineens weer “normaal” moet zijn bij iftar. Dat contrast kan echt naar voelen.
Als dit vaker gebeurt of als je je er onveilig door voelt, praat hier alsjeblieft met een veilige volwassene over. Een mentor, vertrouwenspersoon op school, familie of bijvoorbeeld Veilig Thuis (0800-2000 in Nederland, je kunt anoniem bellen of chatten). Je hoeft dit niet alleen te dragen.
Wat je voelt is terecht. Jij doet er toe.

Liefs,
Anoniem577