Vraag

Is dat normaal dat ik altijd de vaat moet doen

  • 22 June 2019
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik moet al dagen het maak niet uit of ik ziek of niet ik moet echt al dagen de vaat doen en ik krijg geen zakgeld en ik weet veel kinderen van mij leeftijd krijgen zakgeld en ik niet ik ben het bui altijd de vaat doen ik ben wel geen slaaf of wel kunnen je mij aub tips geven

2 reacties

Hey,
het is inderdaad niet altijd leuk om te helpen in het huishouden. Je bent wel erg vaag in je topic, zo weten we niet hoe oud je bent, waar je de vaat moet doen en of je broers of zussen hebt bijvoorbeeld. Daarom ga ik er van uit dat je de vaat van jouw ouders moet doen.

Het is niet prettig dat je ook als je ziek bent moet helpen in het huishouden. Kan het dat je mama of papa het moeilijk heeft waardoor ze ook op jouw steun rekenen? Je kan hun ook altijd vragen of je er iets voor krijgt als je blijft helpen in het huishouden. Dit hoeft dan niet altijd zakgeld te zijn maar je kan ook is om een vrijstelling vragen bijvoorbeeld. En als je broers of zussen hebt kan je ook altijd is wisselen van klusje. Je kan het er ook altijd is (op een rustige manier) over hebben met je ouders dat je dit niet meer prettig vind.
Ik ben 14

Reageer