Wat zou ik het beste kunnen doen?
ik (15 m) heb zoveel last van vooral mijn moeder. ze blijft telkens mijn kamer in komen en zeuren over dat ik niets doe en alleen maar op mijn telefoon zit.
ik heb haar al eens een keertje uitgelegd waarom ik zo ben en doe, ben beetje depressief en zie het punt eigenlijk niet in veel doen. ben nogal wel een beetje negatief over dingen
mijn broertje daar in tegen is t favorietje van de famillie. omdat hij op een hoger niveau in school zit dus hij heeft ook zoizo meer aandacht gekregen. hij krijgt meer geld games etc, kleding zoals Nike
ze hebben nu mijn telefoon afgepakt omdat ik een '’grote mond heb'’ terwijl ik gelijk heb over een gevecht dat over mijn broertje ging dat ie werd voor gesleept en dat ik niet lui ben.
ze vinden ook dat ik beter mijn best voor school doe terwijl ik al beter doe dan de jaren ervoor. blijkbaar zijn 6/7en niet genoeg. ik zit op mavo btw. mijn klas is ook heel druk en ik heb concentratie problemen hierdoor doe ik het iets slechter op school.
ze (mijn ouders) vinden zelf dat ze perfect zijn in dat op zich. ook zijn ze nogal middeleeuws met dingen zoals '’dat hoef ik je niet te vertellen'’ en '’ik hoef me niet te veranderen voor jou'’ en telkens de fout op mij schuiven als we een ruzie hebben. dit gebeurt ook steeds vaker en ik wil eigenlijk misschien van huis lopen. gewoon een beetje klaar met alles ben ook nogal alleen dat is waarvoor ik hier ben.
ik zou ook een Physcholoog ofzo krijgen. maar dat is ook niet doorgegaan omdat er bij mij in de buurt geen plekken meer zijn.
ik kan nog meer info geven als je vragen heb.
(ik weet dat deze post iets chaotisch is maar dit is mijn eerste keer da k hulp zoek erover. ik kan ook met bekant niemand erover praten. mijn excuus voor de choas maar ik zoek vooral een manier om hiermee verder te kunnen want k word ook meer moe van mijn ouders en ben emotioneler geworden. )