Vraag

ip

  • 16 August 2020
  • 5 reacties
  • 278 Bekeken

Badge

ik ben super bang..

Ik zat dus op omegle (wat ik nu nooit meer ga doen) en er kwam dus een man langs, ik denk iets rond de 30.

Hij vroeg of hij mijn haar mocht zien ofzo dus ik zei nee.

En toen dreigde hij met : "wacht maar tot we aan je deur staan" 

(Er stond niks in beeld van mij) ik ben nu heel erg bang

Kan hij echt mijn huisnummer vinden??


5 reacties

 Nee

Dit is gewoon een loos dreigement dat hij voor iedereen gebruikt. Het is gewoon een vieze oude man die op alle mogelijke manieren probeert om kinderen uit de kleren te krijgen. Volgens mij is et vrijwel onmogelijk dat hij je huisnummer zou kunnen vinden, maar geloof mij, die moeite gaan ie echt niet doen.

Hij wilt gewoon naakte meisjes zien, als iemand dat niet mee wilt werken, is het alleen maar tijdsverspilling om daar achteraan te gaan. Wat bereikt hij ermee, hij kan ‘beter’ gewoon doorgaan op zoek naar een volgend slachtoffer. Er is geen enkele rede waarom hij achter jou aan zou gaan.

Ik zou me hier dus niet zo druk om maken, maar ik snap dat je dit eng vindt. Wat je nog extra kan helpen, is om dit ook aan je ouders te vertellen. Zij kunnen je dan ook nog gerust stellen. Dit is niks om je voor te schamen. Alleen maar knap dat je de verzoeken van deze viezerik hebt geweigerd (ondanks de bedreigingen):clap_tone2::clap_tone2: .

 

Groetjess:kissing_heart:

Badge

Dit is gewoon een loos dreigement dat hij voor iedereen gebruikt. Het is gewoon een vieze oude man die op alle mogelijke manieren probeert om kinderen uit de kleren te krijgen. Volgens mij is et vrijwel onmogelijk dat hij je huisnummer zou kunnen vinden, maar geloof mij, die moeite gaan ie echt niet doen.

Hij wilt gewoon naakte meisjes zien, als iemand dat niet mee wilt werken, is het alleen maar tijdsverspilling om daar achteraan te gaan. Wat bereikt hij ermee, hij kan ‘beter’ gewoon doorgaan op zoek naar een volgend slachtoffer. Er is geen enkele rede waarom hij achter jou aan zou gaan.

Ik zou me hier dus niet zo druk om maken, maar ik snap dat je dit eng vindt. Wat je nog extra kan helpen, is om dit ook aan je ouders te vertellen. Zij kunnen je dan ook nog gerust stellen. Dit is niks om je voor te schamen. Alleen maar goed dat je de verzoeken van deze viezerik hebt geweigerd (ondanks de bedreigingen):clap_tone2::clap_tone2: .

 

Groetjess:kissing_heart:

Dankjewel!💕

Hallo Anoniem9282 :)

Het is onmogelijk om je adres te achterhalen met een IP-adres. Dat verwijst alleen naar de stad waar je woont maar niet precies je adres.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +3

Hij kan niet achterhalen waar je woont, behalve als je je hoofd, stem of meer hebt laten zien.

Stem is het minste erg

Je kan met Social engineering, zoals Instagram accounts opzoeken en dan op de achtergrond kijken naar waar je woont, of packets sturen naar een IP adres, alhoewel hij die niet heeft.

 

Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, ik heb ergere dingen mee gemaakt, trust me.

Reageer