Vraag

incest

  • 16 February 2020
  • 2 reacties
  • 2116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi, 

 

ik heb even heel snel advies nodig. Vanavond kwam mijn stiefbroer op bezoek, hij en mijn zus zijn altijd wel erg close geweest, maar dit keer viel me wat op. Ze zaten continu met elkaar te appen terwijl ze naast elkaar zaten?! Ook hadden ze intens oogcontact met elkaar en stiekeme aanrakingen. Ik heb alles zien gebeuren, maar mijn moeder en stiefvader zagen echt helemaal niks? Volgensmij waren ze echt blind het was zo obvious! Tot mijn schrik zag ik ze zoenen toen mijn broer wegging, en weer zagen mijn blinde moeder en stiefvader niks. Ik ben ziek hard geschrokken en vind het eigenlijk ook vies, omdat ik die jongen gewoon echt als mijn echte broer zie.  Is het een mogelijkheid om er met mijn moeder over te praten? Zij heeft namelijk altijd al vermoedens gehad over hun liefde voor elkaar en ik heb nu ook vermoedens (nouja, ik weet het dus 100% zeker want ik was getuige). Ik voel me een beetje een klikspaan om naar mn moeder te gaan, maar misschien is het beter om dit probleem/onderwerp te overhandigen aan een volwassene met meer levenservaring, want ik ben zelf nog maar 17 en kan dit echt niet geheimhouden voor iemand, cooral niet voor mijn moeder, omdat mijn broer echt elke zondag langs komt en ik heb geen zin om er elke x tegen aan te kijken. Dus ik ben van plan om dit tegen mijn moedwr te zeggen, want het is òf ik òf mama die mijn zus gaat aanspreken, en ik denk ook dat mama dat beter kan en haar advies kan geven of haar kan helpen. Dus mama vertellen? Maak ik dan een goede beslissing?

 

help me!

groetjes


2 reacties

Heyy

Misschien kun je hier idd met je moeder over praten, maar vraag haar dan dat ze niet zegt dat het van jou komt. Dan ben jij niet de klikspaan, begrijp je?

Denk wel dat je er goed aan doet met het te zeggen.

Kaas123

Badge

Dit is niet heeel normaal nee en ik denk dat je t tegen je moeder moet zeggen altough beter gezegt dan gedaan ik snap je gevoel wel ik moet ook wat tegen me moeder zeggen maar weet ook niet hoe toch moet je t wel doen This t beste wat je kan doen en dan kunnen jullie samen op een oplossing komen 

Reageer