in mijn nakie

  • 19 July 2020
  • 4 reacties
  • 1106 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Meestal ga ik savonds vroeg douchen. En na het douchen ga ik meestal nog naar beneden in mijn blootje. Dan ga ik nog even tv kijken ofzo in mijn blootje. Mijn zusje ook. Mama is er dan ook. Doen meer mensen dat?


4 reacties

Hallo Jongen 14jaar :)

De meeste jongeren doen dat niet maar er zijn meer jongeren die graag naakt zijn.

-TheMightySlayer <3

Hoi

 

Bij ons thuis is dit niet de gewoonte, wij dragen na het douchen kledij of een kamerjas, maar er zijn gezinnen waarin dit volkomen gewoon is. Als naakt zijn kan bij jou thuis zonder dat iemand zich er oncomfortabel bij voelt, lijkt er me geen probleem te zijn. 

 

Naakt wordt niet in elk huishouden beschouwd als gewoon, dus als je bij een vriend(in) langs zou gaan, houd je er misschien graag rekening mee dat je best een badjas of pyjama meeneemt voor na het douchen. Je zou je namelijk ongemakkelijk kunnen gaan voelen als je naakt bent tussen een gekleed gezin. 

 

Ook als jij een vriend(in) uit zou nodigen bij je thuis, zou je je gezinsleden eventueel kunnen vragen om die dag wat aan te trekken. Gewoon zodat degene die langskomt zich niet ongemakkelijk gaat voelen. Niet iedereen voelt zich namelijk even comfortabel met naaktheid. 

 

Gr. Kenshin

In sommige gezinnen Is naakt zijn heel normaal, in mijn gezin doen we het niet maar als jij er blij van wordt,  moet je het zeker doen.

 

veel succes

Reputatie 7
Badge +5

Ja hoor doe ik ook heel vaak, in de zomervakantie elke dag. M’n oudere broer doet het niet zo vaak maar m’n jongere broertje doet het ook heel vaak

Reageer