Skip to main content
Vraag

Ik wou pauze na een half uur rekenen, ouders waren het er niet mee eens

• January 21, 2026
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Vidaaaa
Forum|alt.badge.img

Haiii mensen,

Ik ga elk avond met mijn vader rekenen omdat hij wilt dat ik er goed in wordt. We doen het meestal een uur.

Vandaag had ik een argument dat ik na een half uur een pauze wilde, maar hij was het niet mee. Mij moeder was het met mij vader eens

Ik wilde vragen wat jullie ervan vinden. Ben je met mij eens of met me ouders. En eerlijk zijn!

Goetjessss,

Vida❤️

3 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 21, 2026

Hoi,

Op de middelbare is 1 uur leren (voor 1 toets) niks. Ik snap het als je een pauzetje wilt na een halfuurtje maar laat het niet een te lange pauze worden. Beetje raar wat je ouders vinden.

Groetjes,

ghast

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • January 21, 2026

Hoi,

Ik snap dat je een pauze wilt na een half uurtje, maar zorg er dan voor dat je niet te lang pauze neemt, dus iets van 5 - 10 minuten ofzo. Ik vind het raar wat je ouders ervan vinden. Je mag zelf bepalen of je een pauze wilt of niet, je ouders kunnen je niet verplichten om door te gaan met rekenen.

Groetjes, Monkeyboy08

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 24, 2026

Hi, Ik heb een wat meer algemene tip. Heb je weleens van de pomedoro techniek gehoord. Dat is een techniek waarbij je 20 min leert en 5 min pauze houdt. Dit heeft mij erg vaak geholpen om geconcentreerd te blijven werken meschien helpt dit jouw ook.

Groetjes Elora