Hey,
Niet iets heel bijzonders, maar ik wordt als ik bijvoorbeeld school heb en een wekker heb gezet, gaat m'n wekker, wordt ik wakker en ik heb de hele ochtend een ochtendhumeur. Ik ben ook steeds heel moe.
Heeft iemand hier tips voor?
Hey,
Niet iets heel bijzonders, maar ik wordt als ik bijvoorbeeld school heb en een wekker heb gezet, gaat m'n wekker, wordt ik wakker en ik heb de hele ochtend een ochtendhumeur. Ik ben ook steeds heel moe.
Heeft iemand hier tips voor?
Probeer wat eerder naar bed te gaan, maar ik heb vaak ook gewoon een ochtend humeur. Ik denk dat het vooral aan jezelf ligt, hoe je je voelt. Als ik zin heb im school ben ik vaak blij in de ochtend maar meestal geen zin dus heb ik een ochtend humeur.
Wat zijn bij jou de redenen dat je een ochtend humeur hebt? Probeer dan te kijken hoe je dat beter kan maken of veranderen.
Succes,
Who.am.I.
Haha,ik ben ook absoluut géén ochtendmens en wil ‘s avonds ook nooit tijdig gaan slapen .
Tip probeer een andere radio of geluid. Dat is iets waardoor ik heter wakker kon worden. En minder chagrijnig was. Ik hoop dat het iets helpt 🪐
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.