Ik word om de dag geslagen

  • 2 February 2019
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi iedereen, ben ik weer. Ik heb nu een aantal berichtjes geachreven o.a dat ik 17 ben en nog geslagen word door mn ouders.

ik dacht lange tijd dat het beter ging maar dat is dus niet zo.
Het is nu zelfs weer zo dat ik om de dag of soms elkedag word geslagen. En echt bij het minste of gerinste. Het was gister zo dat ik aan mn moeder vroeg waar mn nike broek was. Ze begon te schreeuwen dat ik blind en dom was. Toen ik boven kwam ( 2 min later) stond ze klaar met der riem in der handen. Ze gaf me eerst een klap in mn gezicht, deuwde me om en begon te slaan met der riem.

Ik ben hier echt klaar mee maar durf geen professionele hulp in te schakelen. Mijn vriendin weet het alleen zij denkt dat ik me aanstel en als ik dan iets vertel zegt ze zo van jaja.

ik moest dot echt even kwijt..
zijn er trouwens meer mensen van 17 die zo’n sport thuissituatie hebben of ben ik de enige?

groetjes S

4 reacties

Hoi

Ik ben hier echt klaar mee maar durf geen professionele hulp in te schakelen. Mijn vriendin weet het alleen zij denkt dat ik me aanstel en als ik dan iets vertel zegt ze zo van jaja.

Ik denk dat het beter is dat je wel hulp in schakeld of laat je dit door gaan tot je uit huis gaat. Als je het niet alleen durf ga naar een volwassenen en vraag of hij/zij jou wilt helpen.

ik moest dot echt even kwijt..
zijn er trouwens meer mensen van 17 die zo’n sport thuissituatie hebben of ben ik de enige?

Nou ik woord meer door me broer geslagen. En ben ook 17 maar ik heb het alleen als hij thuis is.

Groetjes
Bella
Zoek echt hulp zoals het nu gaat kan het echt niet
Badge +1
Hye! Mijn beste vriendin word ook mishandeld heel erg ze heeft geen hulp hoeven inschakelen alleen met de kindertelefoon gechat en gebeld wij hebben samen oplossingen gezocht ze heeft t uiteindelijk uit er hoofd gezet en wilde zm plegen ik heb haar geholpen ze heeft t genegeerd en nu is t gestopt toch zou ik hulp inschakelen of met 113.nl te praten xx
Gelukkig is dat over gegaan

Reageer