Ik word er helemaal gek van!

  • 6 February 2020
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oké dus waarschijnlijk denk je dat ik heel aanstellerig ben ofzo, maar er is gewoon iets dat me heel erg irriteert en ik wil het even kwijt.

 

Mijn moeder heeft dus iets van tics ofzo, dus ze zit constant met een lichaamsdeel te bewegen. Soms is het haar hand die gewoon beweegt, maar soms is het ook haar been die ze heen en weer beweegt. Ik word er super gek van en ik kan echt niet beschrijven waarom. Het lijkt echt alsof ze het expres in mijn gezichtsveld doet. Als we aan tafel zitten doet ze dat met haar hand, als ze op de bank zit doet ze het met haar voet en in de auto is het haar rug die beweegt.

 

Is er iemand die deze irritatie ook zo ervaart? Soms moet ik gewoon weglopen omdat ik me zo naar ga voelen, alleen al door het te zien. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan ik het beste doen?

 

PS. Ik heb al een keer gezegd dat ik er niet zo goed tegen kan maar omdat ze zo fel reageert zeg ik dat niet meer.


1 reactie

Hey @Noem me maar Q ,

Het is heel normaal dat je moeder zo fel reageert eigenlijk, het is een tic en daar kan je moeder niets aan doen, dat zit gewoon in haar hoofd. 

Net zoals jij vindt ze dat zelf ook erg irritant en frustreert dat erg bij haar als jij er over begint. 

Ik denk dat je beter je moeder kan steunen hierin, en kunt vragen hoe het met haar gaat en er gewoon over te praten dan het continu irritant te vinden en daarop te blijven vitten… 

Hopelijk heb ik je hierbij wat kunnen helpen.. ; ) 

Heb je nog vragen? Of zit je nog ergens mee? Kun je me altijd terug feedbacken!

Liefss, JustHelping. 

Reageer