Ik wil weg van huis en naar een pleeggezin ik kan niemand van mijn familie vertrouwen.

  • 7 May 2021
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Badge

Hoi

ik ga jullie me levens verhaal een beetje vertellen me ouders zijn al heel lang gescheiden ik heb er niet echt moeite mee gehad alleen toen ik klein was en me moeder naar belgie ging ik was toen 11 volgensmij ik woon alleen met me vader ik ben vaak geslagen vroeger een platte hand of een riem een stok me vader heeft zelfs een keer me arm gekneusd ik weet niet meer wat de reden was toen me moeder nog thuis woonde sloeg hij me ook alleen bescherme me moeder me toen me moeder wou van me vader scheiden en mij meenmen als baby naar belgie maar hij liet er niet en bedreigde haar altijd ik dee het prima op de basisschool op de middelbare ging het mis ik doe nu de 2e klas opnieuw ik wil echt uit huis afgelopen week heb ik iets doms gedaan gingen ik en me vriendin naar buiten om 3 uur en haar moeder ws helemaal overstuur die ging ons zoeken en dacht dat we waren weggelopen we hadden afgesproken met 2 jongens vrienden van ons nu geef ik toe dat het dom was zolaat en onze ouders zijn best streng over jongens aangezien we van marokkaans cultuur zijn me vader dee al moeilijk om me bij haar te laten slapen maar ik ging toch uit eindelijk waen we met een halfuurtje weer thuis en hadden we gelogen tegn die moeder dat ik hele erge ruzie had met vader nu dacht ikdat het daar blij bleef nou die moeder belde mijn tante enmijn tante vertelde het  door aan me oma en toen ik wat ging ophalen eergister bij me oma zei ze van wat dee je buiten natuurlijk ik die alles ontken ik had al verwact=ht dat er drama zou komen dus ik ruimde me telefoon een beetje op dus ik kwam thuis en me vader hele drama me tel was afgepakt helemaal gecheckt behalve foto’s ik voel gewoon  geen privacy en ik smeken dat hij me niet gaat slaan hij heeft me 2 klappen gegeven op me gezicht vandaag sprak ik me moeder erover enze zei ja i=je leve gaat drastisch veranderen blabla en me van school afhalen geen make up meer dit dat van je bent een slet aan het worden en me vader maar vragen wie die jongens zijn dus ik zei wie het waren toevalligkent me vader een vannhun en ik praat soortvan met die jongen al heel lang en ikhou echt van hem ik had snel een telfoon geregeld ging ik met die jongen praten van ja ik zei het tegen me pa omdat me vriendin dus alles aan haar moedrr heeftverteld omhaar zzelf te redden moest ik mee met vader en die jongen in de auto en hij zei van ja geen contsct meer met me dochter blabla hele preek enzo me vader zei ook tegen hem ik maak me dochter en jou dood als ik merk dat jullie contact hebben me moeder zei ook van ik heb liever dat je doodgaat dan dat een jongen aan je zit terwijl we niks hebben gedaan in die auto me moeder komt deze week naar nederland en ikben echt bang voor wat ze gaat doen ik mag ook niet meer met me vriendin omgaan en ik zit opdezelfde school asl haar ik wil echt uit huis want geloof word geforceerd op me ik word mishandeld en ik voel me niet veilig. Help alsjeblieft


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

Hoi,

Wat een heftig verhaal zeg. Je hebt al heel veel meegemaakt en op dit moment gaat het echt niet goed zo te lezen. 
We vinden het heel knap dat je je verhaal hier deelt en erover praat. Als je het fijn vind kan je ook met De Kindertelefoon op 0800-0432 bellen of chatten. Daarnaast kan je ook contact opnemen met Veilig Thuis

Hopelijk vind je de hulp die je nu nodig hebt!

Groetjes,
Elena 
De Kindertelefoon

Reageer