Skip to main content

hey allemaal, ik ben dus 16 jaar oud en ik wil gewoon weglopen van huis, de reden hiervoor is hoe mijn ouders mij behandelen. mijn ouders schelden me uit en zeggen dingen zoals:” ik snap niet hoe mensen van je houden, hoe mensen je mogen, hoe je vrienden hebt” enzovoort. ik wil hier zo graag weg gaan want ik trek het niet meer om rond hun te zijn zoals vandaag: ik had ruzie met ze en mijn moeder zegt altijd zovan:” ik wou dat we in het buitenland waren want dan had ik je nu goed kunnen slaan en schoppen en wat ik maar wou”. dit is al jaren aan de gang al sinds dat ik 11/12 jaar ben en ik voel me er zo slecht en gestressed door dat het enige wat mij rustig kan maken is roken en dat soort dingen maar daar wil ik niet heel diep in gaan. vandaag ging ze ook met glazen gooien en daarna moest ik die oprapen met mijn blote handen. ik trek dit huishouden niet meer en mijn vader doet niks om mij te helpen, niemand doet iets om mij te helpen maakt niet uit of ik het tegen school zeg, tegen familie, tegen vertrouwde volwassenen, zelfs mijn therapeut deed er niks mee. ik weet niet wat ik moet doen en of ik gewoon weg moet lopen. 

Het spijt me dat dit gebeurd! Kun je met veiligthuis chatten of bellen? Ik denk dat dit gewoon mentale mishandeling is... Weglopen lost niks op, de politie wordt gebeld/ingelicht, ze gaan je zoeken, vinden je en je wordt weer thuis afgezet (dat gebeurde er bij mij iig). Kun je misschien met de kindertelefoon bellen/chatten, die kunnen ook goed helpen! Ik hoop echt dat het goed komt! 

Hoi,

Meld dit z.s.m. waar ze je echt kunnen helpen. De Kindertelefoon is echt de plek waar je het kan melden. Bel ze eens! En onthoud: er is altijd iemand die van je houdt!

Sterkte,

justGhast

Reageer