ik wil weg hier

  • 25 November 2021
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Badge

Hoi om me voorgesteld te hebben ik ben een meisje ik ben 12 jaar ik word maandag 13 ik heb de eerste x geen zin in mijn verjaardag ik heb heel de tijd ruzie met mijn moeder om dingen ze geeft helemaal niet om mij ik word uitgescholden door haar, soms zelfs geslagen ik vind het zelf irritant maar ik kan er zelf moeilijk iets aan doen ik wil het liefst dood gaan soms wil ik weglopen maar waar moet ik heen gaan heeft iemand tips?


4 reacties

Badge

Je moet echt met iemand praten je juf een vriend of vriendin je oom of je tanten 

Reputatie 3
Badge +1

hoi, 

 Sterren heeft gelijk! Je moet er met iemand over praten! Dat kan natuurlijk ook een therapeut zijn! En trouwens iedereen heeft in deze leeftijd wel ruzie met zijn/haar ouders! 

Hou vol en sterkte!

Groetjes! 

P.S. weglopen van je problemen heeft geen zin! ik bedoel: waar moet je dan naartoe! Je hebt vast nog niet een baantje waarmee je genoeg verdient, dus moet je kraken! 

 

Ik denk dat het beste nu is om er met iemand over te praten, het beste is om er over te praten met iemand die je vertrouwd, zoals een leraar of een vriend/vriendin. Wat je anders nog kan doen is er een keer met je moeder zelf over praten en aan haar uitleggen dat je het niet fijn vind dat ze zo vaak boos op je wordt en dat ze een keer moet proberen om er een gesprek over aan te gaan in plaats van meteen boos te worden. Anders als je dat niet kan doen dan zou ik je aanraden om met een medewerker van de kindertelefoon te bellen of om te chatten met een medewerker. Ik hoop dat dit heeft geholpen.

 

xx Lara 

Badge

Dankjewel voor jullie lieve reacties!!ik ga het zeker doen

Reageer