Beantwoord

ik wil uit huis ik trek het niet meer

  • 6 February 2020
  • 11 reacties
  • 805 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo uhm ja waar zou ik beginnen ik ben nu 14 ik voel me wel veilig thuis maar ik krijg op mijn schuld terwijl ik het vaak niet doe op de nadruk vaak uhm ja uhm ik weet het niet meer als ik iets die dan krijg ik straf maar als mijn 2 broer(s,tjes) iets doen dan is het oké uhm ja als ik in en pleeg gezin moet dan wil ik graag bij vrienden wonen 

icon

Beste antwoord door Qianne 7 February 2020, 13:07

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hey 

je krijgt vaak de schuld en dat is niet oke 

je kan als je je niet gelukkig voelt chatten met veilig thuis die kunnnen je tips geven over wat je moet doen of kan doen 

Badge +2

Hoi @Stephan,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes,

Emma D.

De Kindertelefoon 

Zou ik doen 

Nou ik ktijg ook van alles de schuld ik wil ook uit huis mr het kan gewoon niet je ouders weten ook van alles

Ik heb dat ook en ben 15 jaar en word bijna 16 en Ik krijg alleen maar de schuld , er word altijd naar mij geschreeuwd. Ik word alleen afgekraakt . Ik kan thuis met NIEMAND praten. Ik ben helemaal alleen . ben daarom ook zoveel mogelijk buiten en niet thuis en als ik thuis ben ben ik alleen boven NOOIT beneden .voel me alleen en ik voel me niet goed . Ik doe zo hard me best met school en werk . Het word nooit gewaardeerd . Ze zien mij als niks letterlijk 😔 heb echt zelfmoordneigingen gewoon En ik leef hier al 4 jaar mee .

hebben jullie tips ?

Reputatie 6
Badge +4

Hai @R.el en @Cherzetx010 ,

 

Jullie hebben gereageerd op de post van Stephan uit februari met jullie verhaal over jullie eigen thuissituaties. En die zijn ook niet fijn, lezen we. We hopen natuurlijk dat jullie nog reacties krijgen op jullie verhaal. Maar ook jullie kunnen elke dag van 11.00 tot 21.00 uur bellen met De Kindertelefoon (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met ons wilt kijken hoe je je situatie zou kunnen verbeteren.

Veel sterkte!

Groetjes,

Britta van De Kindertelefoon

Badge

Ik heb ook soms de neiging gewoon weg te lopen uit huis en het kan me niet schelen naar waar. Mijn vader geeft soms wel klappen maar niet dat ik er blauwe plekken van krijg. Maar dan wanneer hij in goeie humeur is dan heeft hij me echt graag en knuffelt hij me. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. ( Ik ben 12)

Mint

Reputatie 3
Badge +2

Hai @Mint , 

 

Ook jij hebt gereageerd op de post van Stephan uit februari met een verhaal over jouw eigen thuissituatie.  We hopen natuurlijk dat je nog reacties krijgt,  maar weet dat je elke dag van 11.00 tot 21.00 uur kunt bellen met De Kindertelefoon (0800-0432) of met ons kunt  chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met ons wilt kijken hoe je je situatie zou kunnen verbeteren.

Veel sterkte!

Groetjes,

Hanne van De Kindertelefoon

Badge

Hallo ik wil graag tips geven maar het is lastig ik voel me ook niet het fijnst thuis maar niet zoals jullie ik heb ook de neiging om weg te lopen en ik heb het ook echt ook een keer voor een uur gedaan na school ze wisten niet waar ik was toen ik thuis kwam heb ik alles verteld en ze begrepen me praten helpt dus als dat niet helpt en ze blijven je slaan trek dan op tijd aan de bel en vraag een gesprek aan met jeugdzorg zij kunnen verder helpen 

same 15 maar ik word al wel gedreigd door mn moeder dat ze mij of uit huis gaat gooien of nr mijn vader gaat sturen maar naar me pa kan niet vanwege dat die verslaafd is aan alcohol en drugs ook word ik gedreigd met dat ze mij gaat slaan zodat ik 4 weken lang niet nr school kan of dat ze mij ooit zo hard gaat slaan dat ik helemaal vol lig met bloed ik heb echt medelijden met je en hoop echt dat het beter gaat <3

maar dat wat ze zegt zegt ze wel uit woede bij mij dus daar niet van dat ze het lett zou doen

Reageer