Skip to main content
Vraag

Ik wil op vakantie maar mag niet

  • 20 July 2024
  • 0 reacties
  • 29 Bekeken

Ik wil zo graag op reis met mijn moeder morgen, voor 10 dagen, mijn broerrje gaat wel. Mijn ouders zijn gescheiden.

Mijn vader wil dat ik niet ga, hij wou dat al echt twee weken voordat we zouden vliegen, en de reden was echt n bullshit reden en ondanks dat was ik alsnog van plan gewoon te gaan. Maar nu is mn vader en mn zus (die hlml al niet mee zou gaan) ziek, vooral mn zus, zij komen net terug van een hete reis, en nu zegt mijn vader dat dit juist nu de reden moet zijn waarom ik niet met mn moeder op reis moet gaan, dat dit een betere en meer valide reden is. Dat klopt, maar ik wil zozo graag op reis, ik ben gelukkig over en ik heb heel het schooljaar zo mijn best gedaan en ik keek er echt naar uit om nu op reis te gaan. Ik zou morgen dus gaan maar nu weet ik het echt niet meer zeker, ik heb mn moeder al geappt dat ik niet meega mr ze is volkomen oneens en ik moet eigenlijk ook langs haar huis want veel kleding van mij zit nog bij haar. En ik wil zo graag gaan, was ik al van plan mnu wat er zou gebeuren maar nu is dit hier en wil mn vader dat ik voor hen ga zorgen en help. Dat ik avondeten maak en de was draai en hun support, terwijl ik gewoon even 10 dagen naar Italië wil gaan. Het is zo oneerlijk en dit maakt me zo verdrietig, ik vraag me af of ik nou gewoon niet stiekem nu weg moet gaan, maar dat zou verraad zijn.

Of ik blijf hier en ik verraad mijn blijdschap, of ik ga mee en ik verraad mijn vader en mijn zus. 

Wat moet ik doenn ? :(((

Ik ben 17 trwns

0 reacties

Geen reactie

Reageer