Skip to main content

ik wil niet naar mijn vader

• December 2, 2025
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hi ik ben 12 en ik haat het om naar mijn vader te gaan ik woon daarom ook bij mijn moeder maar dat maakt niet uit ik wil niet naar hem toe omdat mama veel meer kan praten en papa niet en bij mama kan ik gewoon ja leuken dingen doen en om half 10 slapen en bij papa moet ik om half 9 naar boven en om 9 uur slapen en we moeten vroeg weg maar dan nog wil ik eigelijk niet naar mijn vader maar hij vroeg mij vorigen week of ik wilde bowlen en toen heb ik ja ge zegt  met mijn stomen stomen brijn en iets wat ik gewoon niet kan is dat ik tegen iemand zeg dat ik iets niet wil soms vragen vrienden of ik wil afspreken en dan zeg ik eerst nee maar dan zeggen ze de hele tijd kom nou het wort leuk en dan is het ook wel leuk maar ik kan gewoon geen nee zeggen daar komt het op neer en soms ben ik gewoon zo dom en het helpt ook niet mee dat ik een broertje heb van 11 die zich altijd en overal mee moet bemoeien laatst had ik iets heel doms gedaan en toen vroeg hij he heb je hersenen en toen zij ik ja en toen zij hij maar waarom gebruik je ze dan niet toen werd ik zoo boos en en toen begon hij me uit te schelde en toen hadden we ruzie maar gelukkig kreeg ik geen straf maar hij wel maar ja dat was mijn vraag niet wat moet ik doen gaan bowlen of zeggen nee en als ik moet zeggen nee hoe moet ik het dan zeggen 

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 4, 2025

Hey, als je hier eens met je moeder over praat op een rustig moment?  Of misschien een tante of oom van je vaders kant?  Je kunt ook de kindertelefoon bellen. Dan kun je bekijken wat je kunt doen want dit is natuurlijk niet leuk voor je.  Kijk : https://www.kindertelefoon.nl/bellen 

Succes, hopelijk wordt het beter voor jou! 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 4, 2025

bedankt ga ik doen 😊

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • December 9, 2025

hoi ​@Lilou Je kan het uitleggen aan je moeder en vader.