Het klinkt misschien suf, maar ik wil gewoon niet meer naar me vader. Tis om het weekend dus dat is inderdaad niet zo veel, maar de week wanneer ik dat weekend heb ben ik altijd depresief. Want ik heb er gewoon zo geen zin in, want bij me vader heb ik gewoon geen vrijheid want ik heb geen eigen kamer en als ik naar buiten ga dan moet me stief broertje mee, en als ik zeg dat ik niet met me stief broertje naar buiten wil dan kijken ze me vies aan. Eerst was me vader echt een leuke gozer toen woonde ik bij hem in een appartementje, nu dat hij bij me stief moeders is gaan wonen, voelt me vader niet echt meer als me vader, een knuffel geven voelt helemaal niet fijn ofzo… Als ik er ben voelt het eigenlijk als even logeren en het weekend zo snel mogelijk doorkomen maar dat hoort toch niet . Ik zou het liefste gwn me eigen space willen hebben want als ik will chillen moet ik persee beneden zitten, gwn wat meer vrijheid en minder streng, van me stief moeder moet alles perfect gaan in haar huis en daar word ik echt een beetje gek van, als ik maar 1 ding verkeerd doe dan zegt ze er al iets van. Ik ben eigenlijk gwn te bang om iets over de situatie tegen hun te zeggen.
Ik hoop dat iemand me kan helpen met deze situatie. Het liefst wil ik hem gewoon niet meer zien.