ik wil niet meer in mijn gezinshuis wonen.

  • 25 May 2020
  • 5 reacties
  • 173 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een meisje van 14 jaar en wil graag weg uit mijn gezinshuis.

Ik voel me daar helemaal niet meer fijn en de andere kinderen heb ik ook een slechte band mee. Ik zou graag ergens willen wonen met meer structuur en begeleiding.

Weet iemand waar ik dan beter zou kunnen wonen? (Groep gezinshuis, pleeggezin) en hoe ik dit moet vertellen?

 

 


5 reacties

Badge

?

Is dat iets dat je een paar dagen hebt of al heel lang? Als k ruzie heb met iemand uit mn gezin kan ik ook heel erg boos worden. En denken dat ik het huis uitwil maar bij mij is het vaak na een paar dagen wel weg. 

Badge

Al heel lang eigg.

hey lieverd , ik woon zelf ook in een gezinshuis en ik wil hier ook weg omdat mensen mij aanraken , en andere kinderen voortrekken , ik heb zelf veel stress en de enigste uitlaat klep voor mij is om te roken ….

ik heb zelf contact genomen met politie , omdat me voogd het niet serieus neemt , je zou een brief naar de kinder rechter kunnen sturen ! 

Succes

 

heel veel liefs

 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Lisaxoxx en @Life is hard

We lezen dat jullie in een lastige situatie zitten. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

 

Reageer