Vraag

Ik wil niet meer bij mijn vader wonen

  • 20 December 2018
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Mijn ouders zijn nu bijna 2 jaar gescheiden en hebben bijna nooit gesprekken waar geen ruzie aan te pas komt. Mijn ouders hebben voor een co-ouderschap gekozen, ik vind het alleen niet fijn om bij mn vader te zijn omdat we heel vaak ruzie hebben. Vroeger heeft hij me zelfs geslagen maar dat is nu al minder omdat ik gelukkig wat meer voor mezelf op kan komen. Ik zou graag alleen bij mn moeder willen wonen, maar ze is heel vaak niet thuis. We gaan wel op gezinstherapie maar ik heb niet het idee dat het echt werkt. Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb er al een met mn moeder over gepraat maar ze neemt me niet echt serieus, ze vind dat ik het met mn vader moet uitpraten. Ik hoop dat jullie mij wat tips of advies kunnen geven. Alvast bedankt!

1 reactie

Misschien kan je het wel proberen om met je vader uit te praten. Als je daar niet verder mee komt kan je altijd proberen om het te vragen/vertellen tijdens of voor gezinstherapie. Als laatste zou je natuurlijk het nog een keer kunnen proberen het alsnog aan je moeder te vertellen, en eventueel er bij zeggen dat je het geprobeerd hebt om met je vader uit te praten.

Reageer