Vraag

Ik wil niet mee op vakantie

  • 31 December 2019
  • 9 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi Allemaal,

Ik wil niet mee op familievakantie volgend jaar.

Ik haat mijn ouders en ik wil gewoon echt niet mee.

 

En ik heb tegen ze gezegd dat ik niet met hun mee wil omdat ik ze niet mag.

Maar vorig jaar hebben ze me ook meegedwongen. Ik heb alles geprobeerd om niet mee te hoeven maar ze hebben gewoon een vakantie voor 5 geboekt en ik heb me geen seconde blij gevoelt daar. Ik mag ze niet en ik wil niet mee op vakantie. Simpel.

 

Maar hoe haal ik ze over toch thuis te mogen blijven? Voor nu ziet het er naa ruit dat ze gewoon een vakantie voor 5 boeken en ze me gewoon meedwingen.


9 reacties

Hallo Marigold :)

Je kan proberen bij een vriend(in) te gaan chillen op het moment dat hun jou dwingen.

-Dr8gon99

Hoe bedoel je? 

Je kunt bijvoorbeeld bij een vriend(in) gaan logeren dan.

-Dr8gon99

Ja maar ze zullen me dan gewoon komen halen hoor. Wegblijven heeft geen zin. Ik moet ze echt overhalen om een week alleen thuis te blijven. 

Hallo Marigold :)

Hebben jullie toevallig huisdieren waar opgepast op moet worden? 

-Dr8gon99

Hoi!

vervelend dat je je ouders niet mag! Ik zou proberen een serieus gesprek met ze aan te gaan, en dan uit te leggen dat je de vorige vakantie ook niet leuk vond. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan misschien ook bij je opa en oma of iemand anders uit je familie te slapen als je ouders op vakantie zijn, omdat ze die kennen vertrouwen ze dat iets makkelijker dan bij je vriendin slapen. Je zegt dat je met 5 personen bent, dus je kan misschien ook met je broers/zussen hierover praten en eventueel samen thuis blijven. Veel succes en ik hoop dat je gewoon lekker thuis mag blijven!💕

groetjes, roos

Geen huisdieren hier helaas :(

 

En Roos,

Dankjewel voor je bericht. :)

Mijn broers gaan waarschijnlijk wel gewoon op vakantie willen. Dus ik laat ze niet thuisblijven. Misschien kan ik inderdaad bij iemand anders slapen maar een week vind ik dan wel heel lang. 

Maar erg bedankt oor je antwoor dik denk dat ik er wel iets aan heb. <3

Je kunt wellicht kijken of je ergens vrijwilligerswerk kan scoren of iets anders nuttigs.

-Dr8gon99

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, 

Je kan ook eerst zelf regelen om bij een vriendin te blijven die tijd dat je familie weg gaat en dan kan je dat miss met je ouders bespreken zodat ze een oplossing hebben om over na te denken.

Xx me

Reageer