ik wil naar voetbaltoernooi maar heb familiedag

  • 22 May 2024
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Badge

Ik heb zaterdag een voetbaltoernooi, Ik ben daar blij mee want ik heb sinds december niet meer gevoetbald vanwege een blessure.

Maar helaas is het zo dat ik zaterdag ook familiedag heb nu heb ik aan mijn moeder gevraagd of ik niet gwn mag voetballen maar helaas ze zegt nee je moet mee naar familiedag 

Heeft iemand tips (wat ik kan zeggen tegen haar ofz) zodat ik gewoon naar dat voetbaltoernooi kan


3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Kunnen jullie familie dag niet verplaatsen? Of dat jullie als familie daar heen gaan dan en dat je familie jou aanmoedigd? Heb je gelijk nog een leuke activiteit er bij voor familie dag dit jaar

Groetjes mij @Anoniemxv 

Badge

@Anoniemxv goed idee maar helaas is het met de hele familie van mijn vaders kand weetjewel en we gaan naar (plaastnaamverwijderd wegens regel nummer 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens) en ik woon in (plaatsnaam verwijderd wegens regelnummer 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens) dus das beetje lastig 

Maar bedankt voor het meedenken 

 

(plaatsnamen verwijderd door de kindertelefoon ivm regel nummer3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens)

 

Reputatie 7
Badge +13

@Jongenuit2010 , voortaan geen plaatsnamen meer zeggen, misschien ff de forum regels (het)lezen? https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-36128

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer