Skip to main content

Hoii!

Ik zit dus met een probleempje!

Mijn ouders zijn gescheiden (Maak je geen zorgen ik weet niet beter) en bij mijn vader is iedereen heel erg open over hen eigen lichaam. Ze zeggen dat ik heel erg preuts ben terwijl ik juist mijn best doe om mijzelf te laten zien (ik ben gewoon trots op mijn lul en vindt het stiekem ook wel geil als anderen mij zien) door iets te vergeten in de badkamer na het douchen, zodat ik weer terug moet. Ik heb me dan natuurlijk nog niet omgekleed en dat soort dingen. En bij mijn moeder is iedereen heel erg preuts, mijn moeder en stiefvader niet zo maar wel deur op slot zodat ik ze niet hoef te zien. Niet dat ik ze naakt wil zien ofzo maar het is niet zo dat ik het erg vind. Mijn stiefzusje (12) is wel preuts en dat respecteer ik, ze is tenslotte een puber en dan nog. Ik zit pas een half jaartje in die ik wil dat anderen mij zien fase of hoe je het ook wilt noemen, dus ze denken dat ik heel erg preuts ben. Als ik dan opeens altijd de badkamer deur open laat is het een beetje raar… Soms “vergeet” ik de deur wel dicht te doen maar niemand die het echt merkt… Dus mijn vraag is: Wat moet ik doen om mezelf meer te laten zien?

Heel erg bedankt!

@GebruikersNaam je zou bv in het weekend/vakantie en met mooi weer in je onderbroek naar beneden kunnen gaan. Of van je slaapkamer naar de badkamer in je nakie kunnen gaan. Ik weet niet hoe oud je bent 

Ik ben bijna 14

Heeft iemand nog ideetjes?

Hey, doe iets minder bedekkende kleren aan bijvoorbeeld. Dus in plaats van een t-shirt draag je een hemd zonder mouwen. En geen lange maar korte broek. Of een badjas met eronder alleen je boxer. Doe ik thuis vaak als ik de kleren zat ben. En dan een badjas die tot je knieën komt en mouw tot je ellebogen bv.  Dan ben je bedekt maar ook open omdat het om je heen geslagen is en je kuiten  en borstkas zijn lekker vrij. Als jullie evt een speelbad achter het huis hebben is dat een reden om in je zwemkleding te lopen.. kan ook. Ik noem maar wat hoor :) 

Liefs Tover xxx

De ideeën hebben  eigenlijk niet gewerkt...

Reageer