Vraag

ik wil mijn echte vader zien.

  • 12 February 2023
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Badge

Dus ik woon al 10 jaar bij men moeder en stiefvader (IRRITANT)

en ik vraag al heel vaak aan mijn moeder of ik co-ouderschap mag met mijn echte vader want ik heb elke dag erge ruzies met mijn k#t stiefvader maar mijn mama wil me geen co-ouderschap geven wat moet ik doen?

men stiefpa zegt dat ik zijn dochter ben (IK BEN ZIJN DOCHTER NEVER NOOIT) en mijn moeder geeft hem altijd gelijk maar mij nooit ik heb er echt genoeg van


2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

hi, 

heb je nog (iets van) contact met je echte vader, weet je bijv. hoe hij eruit ziet, of heb je zij  nummer?! dat maakt het wel makkelijker. 

 

op het internet vindt ik hier (gek genoeg) niet veel over, wat ik wel heb gevonden, is het volgende:

 

 

Een kind heeft het recht te weten wie zijn of haar vader is. Een kind heeft daarnaast ook het recht tot wettelijke erkenning  van deze familiebetrekking met zijn of haar vader.

bron; v-advocaten.nl 

 

ik kan dus niet veel vinden, is het een ideetje om dit eens met een volwassenen te bespreken, bijvoorbeeld, je mentor, buren, je tante ect. om samen te kijken wat mogelijk is……  

 

heel veel suc6, ik hoop dat het lukt om je vader te zien~!!!! 

 

Mij-Niet_Gezien

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Als je zijn nummer hebt kun je hem appen of als je geen nummer van hem hebt misschien heef één van je  buren het wel of weet waar hij nu woont in volgens mij heb je recht om te weten wie je vader is dus je kunt ook naar je advocaat gaan en om het zeker te weten misschien weet vriendinnen van je moeder wel waar hij woont of hebben zijn telefoon of een familielid 

Reageer