Vraag

ik wil in het ziekenhuis komen

  • 7 June 2022
  • 4 reacties
  • 197 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

heyy mensjes,

ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb dit al sinds mn 7de ofzo. ik wil gewond raken of in het ziekenhuis liggen. ik heb geen idee waarom maar ik wil het gewoon. het is niet dat ik dood wil ofzo hoor, ik hou juist van het leven! 

alleen ik wil gewoon gewond raken of in het ziekenhuis komen. heeft iemand anders dit ook of ligt dit volkomen aan mij?

ik heb ook het gevoel dat iets niet klopt ofzo. dat ik een ziekte heb of dat er iets is is met iets. ik weet t niet maar zo voelt het wel. 

ik weet niet of iemand hier iets mee kan om mij te helpen, maar t zou wel fijn zijn.

groetjesss <333


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

ik heb net hetzelfde maar weet ook niet wat ik ermee moet doen.

Badge

ik zou geen een idee hebben waarom je in het ziekenhuis zou willen komen te liggen want gewond raken is geen grapje dus tip probeer ergens anders liefde uit te hallen ik hoop dat ik je help sterkte

Reputatie 4
Badge +3

Hi

Ik zou als ik jou was naar een psycholoog gaan ofzo, die weet dan misschien wel wat er is.

Badge

Heyy, ik kan je uiteraard niet helpen om er vanaf te komen, maar ik kan je wel advies geven.

Dit is niet raar, ik heb het zelf ook een beetje! Het heeft zelfs een naam. (alleen die ben k ff vergeten.) Maar als je het gaat doorzetten wordt het wel erg, je kunt dat namelijk, zoals vele anderen, jezelf gaan verwonden of express ziek maken.

Dus mijn tip; Praat erover, met je ouders, broers, zussen, docenten etc. Niemand zal het raar vinden want het komt heel veel voor!

Nu voor het denken dat je ziek bent;

(Ook dit heeft weer een naam, die ik ben vergeten.)

Ook dit is volkomen normaal, en ook dit heb ik zelf een beetje.

Als je het wilt zeggen hoor, hoeft niet, maar wat denk je precies dat je hebt, ik heb namelijk zelf heel lang gedacht dat ik depressief was en diabetes had.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat als je weet wat je eventueel zou hebben, dat je je erop kunt laten testen, ik heb dit zelf ook gedaan en het werkt heel goed! 

Mocht je het niet weten, heeft het geen zin om op symptomen te gaan zoeken, want dat zou je toch altijd hebben aldus jezelf, maar het beste blijft toch om er met een vertrouwt persoon over te praten, want ook dit is heel normaal.

Je KUNT jezelf ook online wat gaan inlezen maar het is beter om dit niet te doen, want dan ga je denken dat je bog meer en nog raardere dingen hebt waarschijnlijk.

Mocht het nou echt niet weg gaan (Met wat tijd), kun je altijd een (online) psycholoog inschakelen, die kan je altijd helpen.

 

Ik hoop dat dit helpt! <333

Reageer