Vraag

ik wil het huis uit

  • 30 December 2021
  • 7 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi, ik krijg thuis altijd de schuld van alles en bij mij thuis is er zegmaar geen liefde meer voor elkaar iedereen is altijd negatief en we weten het allemaal zelf ook niet meer, hierdoor ben ik in een enorme depressie geraak en ik heb meerdere keren gevraagd voor een therapeut aan me moeder omdat ik me gevoelens niet met haar wil n kan delen, mijn moeder moest perse weten waarom en ander zou ik geen therapeut krijgen ik heb zelfs geprobeerd me zelf te vermoorden maar dit is meerdere keren mislukt. (trouwens ouders zijn gescheiden) maar doordat ik altijd de schuld krijg en ik niks mag doen wil ik graag het huis uit ik ben pas 13 dus zou op dit moment niks kunnen doen ik wil weten of ik ervoor kan zorgen dat ik in een jeugdkliniek kom voor kinderen die thuis niet meer goed kunnen wonen. ik ga me daar waarschijnlijk veiliger en beter voelen is er dus een manier om daar te komen? (slechte uitleg omdat ik dingen nou eenmaal slecht kan uitleggen.


7 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @aardappel2008 ,

Wat goed dat je je verhaal deelt! We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 7
Badge +9

Weet hoe het voelt ik zit ook in een niet zo makkelijk situatie thuis en ik wil ook soms weg maar praat er over met iemand van school help

Reputatie 7
Badge +9

En ik zit daarom ook soms te de denken aan zelfmoord 

Reputatie 1
Badge

En ik zit daarom ook soms te de denken aan zelfmoord 

Ik weet zelf nu dat zelfmoord geen optie is en probeer het net zoals ik het deed niet. Er zijn mensen die van je houden en je zou ze pijn doen als je het doet dus pleeg geen zm. 

Reputatie 6
Badge +5

@Gekehenkie ,

Ook voor jou geldt dat je altijd je verhaal mag delen op het forum of met De Kindertelefoon kan chatten of bellen (0800-0432). Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 5
Badge +4

Ik kan daar helaas geen tips kunnen geven  omdat ik geen verstand van heb maar ik herken je gevoel mijn ouders worden boos op mij voor niets ik heb een nieuwe kamer waar ik een plekje heb voor mijzelf  en soms ga ik stukje fietsen of wandelen helpt mij om me kop leeg te halen misschien werkt dat bij jou ook! 

Groetjes! !!

hey, goed van je dat je hierheen bent gekomen om het te delen, natuurlijk is dit niet makkelijk, heb je niet iemand die dichtbij van je is waar je er mee over kunt praten, je tante, oom etc? 

Reageer