Vraag

ik wil graag weglopen van huis

  • 27 April 2020
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Badge +1

Mijn boers irriteren me mateloos! Tegen elkaar doen ze super lief maar als het op mij aankomt geven ze continu kritiek en doen ze alsof ze mijn ouders zijn. Mijn ouders vinden dat goed zodat ik minder fouten zou maken maar het is dus echt niet fijn om de les te lezen van 4 verschillende mensen. IK HEB het serieus overwogen om terug te roepen of zelfs is een keer gwn weggaan. IK VOEL de laatste tijd ook gwn zo veel WOEDE in mezelf! Ik krijg zin om iemand te slaan en niemand van mijn familie weet ervan. Ik ben ook het zwarte schaap in huis. Als ik iets zeg wordt het ofwel heel stil of ze negeren me. IK vind het echt niet leuk en voel me niet in mijn vel. Door al dat gedoe ben ik serieus para geworden. IK let op wat ik zeg, ik vergeef niemand makkelijk en ik leef op mijn eigen houtje opgesloten in mijn kamer. Er leeft zoveel woede in me dat als mijn broers bij een klif stonden en op het punt stonden te vallen dat ik ze eerder duw dan help. En ja ik heb Er over geprobeerd met mijn moeder te spreken maar zij zegt dat ik over dramatisch doen en dat ze dat alleen doen omdat ze van me houden. MAAR ZE HEBBEN GEEN IDEE HOE STUK ZE ME MAKEN!!!! Ik kan niet eens normaal spelen met hun. Als ik met hun wil spelen in de tuin (onze tuin is 3000m²) dan moet ik ze altijd volgen en ik mag nooit iets doen wat ik wil want nee anders mag ik niet meer met ze spelen. En ze weten dat ik me er dood aan erger en ze zien ook een boze blik als ze kritiek geven. En dan lachen ze me gwn uit omdat ik zo boos ben! Serieus! Ik wil er zo graag tegen in gaan maar dan is het weer mijn schuld omdat ik onverdraagzaam ben. Na een tijdje en niet lang meer gaat het woeste beest in mij los komen en dan houd niemand me tegen! En dan zal mijn vader me weer slaan omdat ik super onverdraagzaam ben! Dat doet hij altijd of hij gooit met fietsen! Snap je nu waarom ik niets durf zeggen? Mijn vader word echt maar ook echt super boos. En het maakt me bang! Ja weet ik, ik moet ze allemaal negeren! Super leuk als ik in deze corona vakantie alleen maar alleen ben en niets doe! Daar zit ik nu is niet op te wachten.

 

Help me aub

 


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, 

Ik zit in een soort van zelfde situatie, zelf zit ik altijd in m'n eigen kamer. Als ik niet in mijn kamer zit heb ik altijd een koptelefoon met muziek aan. Als ik het helemaal zat ben ren ik meestal weg van huis, rust ff uit en kom terug. Je kan ook met de kindertelefoon praten. Heb ik ook gedaan alleen bij mij zijn er ook at andere dingen aan de hand en hebben ze veilig thuis gebeld. Ik probeer zelf zo min mogelijk contact met m'n ouders en zussen te hebben, ik zou als ik jou was ook het advies van je broers niet aannemen en ze proberen te negeren, als dit niet lukt moet je door proberen, dan wordt je er vanzelf beter in, bij mij lukte het me nooit om iemand te negeren maar nu na een paar maanden hoor ik ze niet eens meer.

Ik hoop dat het goed komt

Xxx anoniememeid

Reageer