Vraag

ik wil graag een neuspiercing

  • 26 November 2021
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Haiiii, Ik wil dus graag een neuspiercing laten zetten, mijn ouders zijn gescheiden en ik ben twee weekenden in de maand bij mn pa. Van mn moeder mag de piercing dus wel maar van mijn vader niet. Tips voor hoe ik dit zou kunnen verbergen?

En voor de mensen met een neuspiercing deed veel pijn om te zetten?

Ik ben 15 btw


2 reacties

Badge

hey 

uhm kijk ik heb een septum piercing en ook een nosetril dus ja ik weet niet welke je bedoeld maar 

heb zelf mijn septum laten zetten in leuven ( aangeraden is zeer goedkoop 25 euro ) is goed koop voor een piercing en mijn ouders weten het niet ik heb dus een septum zonder dat mijn ouders dat weten en deed persoonlijk niet pijn maar schrok wel even en ik duw heb gwn in mijn neus wnr ik bij mn ouders ben dus ik zeg zeker doen gwn voorzichtig zijn dat je niet betrapt word bij je vader x 

 

succes

Badge

hii,

ik heb afgelopen september een neuspiercing laten zetten en ik kan je verzekeren dat- als je een professionele piercer hebt die weet wat hun aan het doen zijn- het vrijwel pijnloos verloopt. ik was nog bezig in mijn gedachten met '’auw, die klem zit echt irritant,’' toen mijn piercer me vertelde dat hij er al in zat.

qua verbergen zou ik zeker niet aanraden om hem eruit te halen, zelfs niet voor een korte tijd. de wond van een nieuwe neuspiercing kan binnen 30 minuten weer geheeld zijn, en geloof me, als je je piercing er zelf weer terug in moet drukken, doet dat behoorlijk pijn! pas na ongeveer een half jaar kan je hem eruit halen zonder dat het gaatje snel heelt.

wat ik wel zou aanraden is een retainer, of simpelweg een pleister. al valt dan de pleister natuurlijk meer op dan een retainer. 

succes!

Reageer