Vraag

ik wil een furry zijn

  • 3 June 2022
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy, ik ben een mensje van 13 jaar en ik wil graag een furry zijn ( zoek het ff op als je niet weet wat het is 😉). 

Maar ik wil dus een furry zijn. Ik wil ook heel graag een dino mask kopen, maar ik ben bang dat ik opgelicht word omdat ze dat veel doen met dino maskers. En mn vader zegt dat ik mn geld niet moet uitgeven aan die troep. Verder zijn ze ook niet echt te koop in het dorp ofzo. 

Heeft iemand misschien tips???

alvast bedankt! <333

(Waarschijnlijk zijn er maar weinig furry’s onder ons, maar toch bedankt)


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey,

Het beste wat je kan doen is een dino masker kopen van een betrouwbare verkoper met veel reviews op bijvoorbeeld amazon/bol.com. 

Je hoeft niet bang te zijn om gepest te worden, je mag gewoon furry zijn als je wilt. 

Groetjes

Reputatie 3
Badge +1

Yo! Eindelijk eens iemand die gwn een furry wilt zijn. Ik snap echt niet wrm ze op het internet worden uitgescholden want je mag gwn zijn wie je wilt. Trouwens ik ken ook wat furry’s op de middelbare en niemand pest hun. 


Miss kun je op marktplaats kijken, want ik denk dat  oplichters op marktplaats alleen gaan oplichten met ps5 enzo. 

Luister maar niet naar je vader, je mag gwn doen wat je wilt en dragen wat je wilt.

Maar waar wou je het dan bestellen? 

 

Reputatie 4
Badge +3

Heyy @Frikandelletje,

Ik heb veel op tt gekeken naar waar hun het kopen, hun kopen het meestal op amazone. Maar daar zitten ook een paar oplichters tussen. En op marktplaats zijn ze wel aan de dure kant. Maar dat heb ik er opzich wel voor over. 

Reputatie 3
Badge +1

Heyy @Frikandelletje,

Ik heb veel op tt gekeken naar waar hun het kopen, hun kopen het meestal op amazone. Maar daar zitten ook een paar oplichters tussen. En op marktplaats zijn ze wel aan de dure kant. Maar dat heb ik er opzich wel voor over. 

Ohhh hoe duur zijn ze dan op marktplaats?

Reputatie 4
Badge +3

Rond de 100 euro

 

Reageer