IK WIL DIT NIET MEER!

  • 3 April 2022
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hey! Help me!! Mijn vader heeft me een bloedneus en een blauw oog gegeven!! Help!! Ik wil wel politie bellen maar ben te bang!! Ik wil hem dood maar ook niet!! Ik wil weg! Dood of zoiets!!  Ik.. weet het niet meer. Misschien is de dood wel beter. Dan is iedereen va me af!!  Eindelijk rust ook.. geen gezeik gezeur geen slagen geen pijn niet huilen elke dag... dood.. rust...nou.. doei.


5 reacties

Als je vader je een bloedneus en een blauw oog heeft gegeven ben je niet veilig thuis.  Ik zou even chatten met de kindertelfoon. Zij kunnen zeggen wat je het beste kan doen. 

Reputatie 6
Badge +3

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.  Je kunt ook bellen met veiligthuis  0800-2000  of chatten met www.veiligthuis.nl Dat kan allemaal ook anoniem.

Ik hoop dat alles verder goed gaat met je.

Hey, jou situatie is op het moment helemaal niet goed dus er moet wat gebeuren. Zorg dat je hulp krijgt. Dit kan het beste door toch te gaan praten met iemand, ookal vind je het eng. Je wil ook niet in deze situatie blijven zitten en als je niet om hulp vraagt krijg je het niet. Dus alsjeblieft ga praten.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Een hulpvol meisje  kijk wat ze hier zeggen :) laat je helpen ! Dit mag en kan zo niet en wat je daar vertelt is echt slecht en mag je pa niet doen ! Laat je helpen lieve meis !!

Groetjes liefs Julian X

Hoii @Een hulpvol meisje ,

GEEF NIET OP!!!!! JIJ BENT GEWELDIG!! 

 

En ga alsjeblieft naar de politie want het is echt niet okè wat jou vader doet! Hij mag niet zomaar aan jou komen! En al helemaal geen blauw oog slaan of bloedneus geven! Je kan het ook tegen een leraar/lerares zeggen die kan je misschien helpen:) maar blijf hier alsjeblieft en geef niet op! Ik geef om je!! Blijf hier bij ons alsjeblieft!! 

 

En blijf veilig! Ik wil echt niet dat jou iets naars overkomt want ik geef om je! Ik was in shok toen ik las dat hij jou een blauw oog en bloedneus heeft geslagen! Blijf bij ons geef niet op!!! Ik ben hier voor je!!!❤️

 

Gr. Annoniem_meisje 

Reageer