Hoi!
Ik ben gisteren geschept door een auto. Het gaat goed, en ik had een engeltje op mijn schouder, maar ik ben wel echt geschrokken.
Dicht bij mijn huis hebben we een hele enge rotonde, het is echt eng, elk jaar zijn er best veel ongelukken. Ik kwam terug van muziekles, ik had de elektrische fiets van mijn zus geleend en ik had hem op het hoogste standje gezet. Want ik wou snel terug zijn. Ik speel hobo, en die instrumenten kosten wel 4000 euro (helaas). Er schoot op die rotonde dus plotseling een auto voor mij. Ik schrok daar van, dus ik in mijn remmen knijpen, en toen dacht ik van, goed, ik kan wel weer verder.
Maar toen kwam er dus een maaltijdbezorger aanrijden in zo´n bestelbusje, en die raakte keihard mijn achterwiel. Degene die het hebben zien gebeuren zagen mij gillen, maar dat wist ik niet meer, Ik wou toen ik op de grond lag, van mijn fiets geslingerd, meteen weer opstaan en verder fietsen.
Maar goed, ik merkte wel dat dat ook niet ging. Iedereen zei dat ik moest blijven liggen, terwijl ik prima kon staan, wat wel pijn deed maar ja. Die man die mij aanreed (buitenlandse afkomst volgens mij) zei wel 1000000 keer sorry, en ik vind het zo erg!!! Ik heb niks teruggezegd. Ik was namelijk best wel in shock, ik zat eerlijk gezegd echt alles bij elkaar te huilen. Terwijl ik nooit in het bijzijn van anderen huil.
Iedereen zei van: Bel 112 en haar ouders! En ik zei toen de hele tijd van: Hoeft echt niet! Bel mijn ouders maar alleen, want het gaat goed! Maar nee hoor, de ambulance en de politie kwam. Ik vond het zo zielig voor degene die mij aanreed, want er werd niet naar hem omgezien en hij werd op de foto gezet door die mensen die ongelukken fotograferen en moest een blaastest doen. Zo zielig!!
Heel veel mensen waren met dekens gaan sjouwen, ik woon in een best wel behulpzaam dorp, dus dat is wel echt goud.
Maar ik mankeerde niets!
Mijn fiets die ik nog wel heb geleend van mijn zus is echt helemaal kapot, de fietsenmaker zei dat het een wonder is dat ik niet naar het ziekenhuis hoefde, waarschijnlijk is haar fiets total loss, wat betekend dat hij niet meer gebruikt kan worden. het is zo´n dure cortina. Dat vind ik wel zielig.
In mijn hobo zit ook een scheurtje, maar het kan ook dat die al eerder erin zat. Die hebben we nu naar een hobo atelier gestuurd.
Ik heb een liftpasje aangevraagd bij school haha, nu kan ik met de lift gaan. Luie ik
Ik heb wel heel veel kleine cadeaus gekregen loll, wel een hoogtepunt. Maar alles gaat goed!! Het was gwn ff schrikken, ik heb vandaag ff cadeaus bij de mensen die mij hadden geholpen en wat gegevens hadden gegeven een cadeautje gebracht. Dus ja. Dat was mijn verhaal van vandaag XD.
Liefs Bliss