Vraag

Ik wil bij mijn oom gaan wonen (verliefd)

  • 16 September 2021
  • 5 reacties
  • 249 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn oom woont in Friesland en ik nog bij mijn ouders in Zeeland. Ik ga studeren in Friesland en mijn ouders willen niet dat ik dus bij mijn oom ga wonen, maar dat ik in een studentenhuis ga wonen. Maar ik ben pas 16 en durf dus niet in een studentenhuis. Ik ben verliefd op mijn oom, is het dus een goed idee om daar te wonen?


5 reacties

Nee, dit zou ik niet doen.  Het is niet slim om bij een familielid waar je verliefd op bent te gaan wonen. Ik raad je echt aan dit niet te doen

Ik heb het hier andersom mijn oom wil graag elke avond met mij douchen

Relaties met familieleden kan leiden tot incest, wat illegaal is en vaak ook nog eens slecht afloopt. Ook kan dit uiteindelijk mentaal heel erg slopend worden. 

Relaties met familieleden kan leiden tot incest, wat illegaal is en vaak ook nog eens slecht afloopt. Ook kan dit uiteindelijk mentaal heel erg slopend worden. 

Hartstikke bedankt Trien,

Ik zal het met mijn ouders bespreken, en misschien kan ik bij een ander familielid in de buurt wonen!

Reputatie 6
Badge +7

Is je oom ook terug verliefd op jou? En weten je ouders er van?   Wil hij ook dat je bij hem komt wonen?

Kun je niet gewoon in een studentenhuis gaan en je oom opzoeken als je hem wilt zien? 

Reageer