Hello ik ben een meisje die lastig verleden gehad door descriminatie en werd gepest 10 jaar lang
en heb daardoor traumas en mentale problemen gekregen zoals persoonlijkheid stoornissem gekregen door me verleden, en daardoor kan ik geen bijbaan krijgen en ben naar voor voorgezet onderwijs gestuurd
mij familie heeft grote rol erop gespeeld omdat ze overprotective zijn en bazig en bepalen alles in me leven en heb geen vrijheid
en hun maken me belachelijk en laat me niks toe en geven niks om me benodigheden en wil.me kleineren en agressief gedrag tonen naar me en ik ben letterlijk mentaal misbruikt door me zusje en mij ouders en snappen me niet moeilijk kanten en manupileren me en mij zusje vertelt ze me dat hun wil mij in de toekomst uit huwelijken maar dat wil ik niet, hun zeiden dat ook laast keren over dat we je gaan uitgeven, ik wil het juist niet aan me neef uitgehuwelijk worden wat moet ik doen, en ook zeg ik nee mijn moeder luistert niet naar me en me vader wouw altijd dat ik met hun neef trouw , ik wil weg gaan als 17 jarige omdat thuis niet meer veilig is voor me, er zijn zoveel erg dingen gebeurd die heeft imvloed ik voel me niet meer gelukkig bij mij familie, hun zeggen dat zr vsn me houden maar als ik iets klein fout doe of me mening zeg kan ik niet zeggen en mag niet uiten.. ik ben zo bang ik weet niet hoelang ik kan volhouden deze leven.
Enig advies waar ik kan terecht kan zoals mensen die me kan helpen en plekken waar ik terecht kan wanneer ik niet meer wil bij hun leven?