ik wil als 17 jaar weg van huis

  • 21 August 2021
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hello ik ben een meisje die lastig verleden gehad door descriminatie en werd gepest 10 jaar lang

en heb daardoor traumas en mentale problemen gekregen zoals persoonlijkheid stoornissem gekregen door me verleden, en daardoor kan ik geen bijbaan krijgen en ben naar voor  voorgezet onderwijs gestuurd

mij familie heeft grote rol erop  gespeeld omdat ze overprotective zijn en bazig en bepalen alles in me leven en heb geen vrijheid

en hun maken me belachelijk en laat me niks toe en geven niks om me benodigheden en wil.me kleineren en agressief gedrag tonen naar me  en ik ben letterlijk mentaal misbruikt door me zusje en mij ouders en snappen me niet moeilijk kanten en manupileren me en mij zusje vertelt ze me dat hun wil mij in de toekomst uit huwelijken maar dat wil ik niet,  hun zeiden dat ook laast keren over dat we je gaan uitgeven, ik wil het juist niet aan me neef uitgehuwelijk worden wat moet ik doen, en ook zeg ik nee mijn moeder luistert niet naar me en me vader wouw altijd dat ik met hun neef trouw , ik wil weg gaan als 17 jarige omdat thuis niet meer veilig is voor me, er zijn zoveel erg dingen gebeurd die heeft imvloed ik voel me niet meer gelukkig bij mij familie, hun zeggen dat zr vsn me houden maar als ik iets klein fout doe of me mening zeg kan ik niet zeggen en mag niet uiten..  ik ben zo bang ik weet niet hoelang ik kan volhouden deze leven.

 

Enig advies waar ik kan terecht kan zoals mensen die me kan helpen en plekken waar ik terecht kan wanneer ik niet meer wil bij hun leven?   


3 reacties

Heyy

 

Wat naar dat je je zo onveilig voelt thuis..


Je kan als je je onveilig voelt thuis altijd contact opnemen met veiligthuis. Veiligthuis kan je bereiken op het telefoonnummer 0800-0432 en is 24/7 bereikbaar. Je kan ook met veiligthuis chatten en dat kan iedere dag tussen 9:00 en 17:00 uur.

Link naar veiligthuis: https://veiligthuis.nl

 

Je zou ook een keer met de kindertelefoon kunnen bellen of chatten als je dat prettig vindt. De medewerkers van de kindertelefoon kunnen je ook goed verder helpen met wat je nu het best kan doen en kunnen als ik het goed heb begrepen ook samen met jou contact opnemen met veiligthuis. De kindertelefoon is iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bereikbaar op het nummer 0800-0432.

 

Heb je misschien ook iemand in je omgeving waar je mee kan praten? Je zou altijd even naar de huisarts kunnen om met hem/haar te kijken wat de mogelijkheden zijn en hoe jouw situatie verbeterd kan worden.. Je zou ook een keer met je mentor of een vertrouwenspersoon in gesprek kunnen gaan. Die mensen zijn er voor je en kunnen je echt goed verder helpen hiermee!

 

Heel veel sterkte gewenst❤️
 

Groetjes,

NaamNietBekend

Veiligthuis kan je bereiken op het telefoonnummer 0800-0432 en is 24/7 bereikbaar.

NaamNietBekend bedoelt 0800-2000. :)

Verder sluit ik me bij zijn reactie aan. Succes en sterkte!

-onnodige quote verwijderd-

Oeps haha dat had ik niet gezien en dat nummer bedoel ik inderdaad! Heel erg bedankt voor de verbetering😊

Reageer