Vraag

Ik wil absoluut niet mee op vakantie!

  • 30 June 2020
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo!

mijn moeder wil 2 weekjes in NL op vakantie maar op 1 of andere manier wil ik absoluut niet mee. Ik ben veel liever thuis en bij vrienden, maar deze redenen zijn helaas niet goed genoeg. Weten jullie nog goede argumenten die mij kunnen helpen? Ik ben bijna 17 dus het is niet dat ik veel te jong ben, en familie woont in de buurt het is niet gevaarlijk ofzo.

Help me out…

groetjes!


2 reacties

Hey Elisaxo

 

Als je echt niet mee wilt, zou je een baantje kunnen zoeken. Op die manier kan je zeggen dat je alvast graag wat geld bijeen werkt, eventueel voor later. Dat lijkt me een mooie reden om niet mee te hoeven op vakantie. 

 

Je zou ook kunnen zeggen dat je graag eens een tijdje alleen thuis bent, om te testen of dat lukt. Je moeder en jij zouden er een uitdaging van kunnen maken. Je zorgt voor je eigen eten, je doet je eigen was, en je nodigt tussendoor eventueel eens een familielid uit, zodat die kan komen kijken of alles goed verloopt. 

 

Zou je moeder het fijner vinden als jij naar een vriend(in) toe ging, zodat je niet alleen thuis bent? Zo nodig kan je regelen dat je bij een vriend(in) terecht kan, zodat je moeder weet dat jij ergens veilig bent. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +1

hey

inderdaad je kan zeggen dat je een tijdje alleen thuis wilt zijn om te oefenen voor later hoe het is om voor je eigen eten te moeten zorgen en je eigen was te doen.

of als je een huisdier hebt kan je zeggen dat je op die wilt passen en voor hem wilt zorgen voor een tijdje

hopen dat je hieraan iets hebt

succes

 

Reageer