ik weet het niet meer.

  • 18 December 2018
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Badge
hey,
Ik zit erg in de knoop met mezelf de laatste tijd. Ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet en mijn ouders ook niet. Ik heb elke dag ruzie thuis met mijn ouders. Het gaat van kleine discussies naar erg grote ruzies met schelden, schreeuwen en soms ook geweld. Hierdoor ben ik de laatste tijd erg depressief en snijd ik mezelf ook regelmatig. Ik ga blowen en roken om de stress te verwerken. Ik wil erg graag naar een pleeggezin of naar een woongroep (in de buurt). In de hoop dat ik dan nog wat van mijn leven zou kunnen maken. Maar ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten doen, hebben jullie ideeën?
alvast bedankt!

3 reacties

Hey!

Wat naar dat je in deze situatie zit! Is er nog iemand anders die van je situatie afweet? Lijden je punten op school hier ook onder? Zo ja, zou ik dit zeker bij je mentor, een leraar of een vertrouwenspersoon op school aankaarten.

Ook lijkt het me een goed idee om met iemand die je vertrouwd, een vriend of vriendin, familielid of iemand van school te praten over je depressieve gevoelen en al helemaal je automutilatie.

Aangezien je aangeeft dat je in een pleeggezin wilt zou ik met de kindertelefoon bellen of chatten, zij weten meer over dit onderwerp en kunnen je goed helpen.

Succes!
Laat je nog horen of je iets aan mijn advies hebt gehad en of je er een van uit gaat proberen?

Groetjes, Anoniempje
Badge
Hey!

Wat naar dat je in deze situatie zit! Is er nog iemand anders die van je situatie afweet? Lijden je punten op school hier ook onder? Zo ja, zou ik dit zeker bij je mentor, een leraar of een vertrouwenspersoon op school aankaarten.

Ook lijkt het me een goed idee om met iemand die je vertrouwd, een vriend of vriendin, familielid of iemand van school te praten over je depressieve gevoelen en al helemaal je automutilatie.

Aangezien je aangeeft dat je in een pleeggezin wilt zou ik met de kindertelefoon bellen of chatten, zij weten meer over dit onderwerp en kunnen je goed helpen.

Succes!
Laat je nog horen of je iets aan mijn advies hebt gehad en of je er een van uit gaat proberen?

Groetjes, Anoniempje
hey,
erg bedankt voor je reactie!
ik zal hier zeker wel wat mee kunnen!
gr.
je kan ook altijd op school of bij de huisarts praten

Reageer