Skip to main content

ik weet het niet meer

• July 21, 2026
  • 0 reacties
  • 71 Bekeken

Ik ben 12 jaar ( jongen ) mijn zusje 10 jaar denk ik dat ze in de pubertijd komt en ik moet er maar mee zitten ze pest me de heletijd treiter me en etc mijn ouders zeggen altijd maar negeer het maar als ik dat niet doe worden ze kwaad om mij en ik kan niet 24/7 het negeren en dan reageer ik en als ik bv zeg tegen mijn vader ( ik ga geen namen noemen ) mijn zusje zit de hele tijd te praten tegen haar zelf om mijn te iriteren en om mij op haar te laten reageren ( dit is heel duidelijk en doet dit expres ) ( dit gebuurt alleen als mijn ouders weg zijn ) en dan wordem ze kwaan op mij en mijn vader doet ook niet lief tegen mij ( dit gebuur midlematig tussen vaak ) het gaat dan zo mijn zusje doet net rot tegen ik heb er dan op gereageerd dan zegt hij tegen mij je moet nu luisteren of ik stuur je naar je naar opa hij is een hele streng man is wel lief is enorm sterk geen grap en moet zo als hij het zegt ik was daar een deze maand enwe waren aan het zwembad aan het werken en hij vroeg mij of ik nog een kamer thuis over had ik zij nee maar we hebben een bank ik was nog niet eens uitgpraat en hij is kwaan ik wou nog erachter aan zeggen maat dat is niet handig van wegen de staat met je knie en ik was ook boos daar door ik wou uit het zwembad klimmen maar daar voor moet je ergens op stappen en hij stond daar ik kwam er uit en hij patke mij bij de pols hij dagt dat ik hem ging slaan???????? Ik probeerde uit zijn grip te komen  en doen ging het als worstelen ik kwam op een steen op de rand hij duwde maar daar naar to ik was helmaal ik de paniek ik zij laat me los en dan zit ik op mijn kamer te huilen met mijn baby huiltje ( dat is hoe ik huil kan ik niks aan veranderen ) en mijn moeder vind dat zo iritand nouja dat is het zo wat