Vraag

Ik weet even niet meer wat ik moet doen...

  • 29 April 2023
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Badge

Voor degenen die dit lezen, hoi, ik heb veel meegemaakt de afgelopen tijd en ja ik denk steeds eraan om op te geven. Thuis als mijn stiefpa er is... doet hij.... dingen met me.... en ik wil echt dat dat stopt... maar ik weet echt niet wat ik moet doen want mijn moeder gelooft het niet, mijn zus en opa en oma heb ik ook een briefje aan gegeven en ook zij doen er niks mee, het lijkt helemaal niemand van mijn familie te boeien dus ik weet echt niet meer wat te doen, dit kan zo echt niet langer meer volhouden want ook doe ik aan sh... weet iemand misschien wat ik het beste kan doen of heeft iemand tips wat ik hier het beste tegen kan doen?


6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Anoniempje123432 

Wat goed dat je steun komt zoeken en dat je met iemand wilt praten. Heel goed om daar hulp bij te zoeken! Een goede stap die je al zet hier!

Je bent natuurlijk ook welkom bij De Kindertelefoon, elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten, als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte en groetjes Finn,

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +9

Je kan met veilig thuis bellen of chatten of je kan een video opnemen als hij het weer doet en aan je moeder laten zien 

Badge

Hoi @Anoniempje123432 

Wat goed dat je steun komt zoeken en dat je met iemand wilt praten. Heel goed om daar hulp bij te zoeken! Een goede stap die je al zet hier!

Je bent natuurlijk ook welkom bij De Kindertelefoon, elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten, als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte en groetjes Finn,

De Kindertelefoon

Telkens als ik probeer contact op te nemen met jullie is het te druk..

Badge

Je kan met veilig thuis bellen of chatten of je kan een video opnemen als hij het weer doet en aan je moeder laten zien 

Heb ik geprobeerd maar het is telkens te druk, en dat van die video durf ik echt niet…

 

Badge

Ik weet het gewoon echt even niet meer, het gebeurt nog steeds en ik zit gewoon steeds meer te denken om op te geven erdoor…

 

Hey,

Niet opgeven alsjeblieft! Houd moed! God houdt van jou!

Sterkte!

Reageer